Terug naar overzicht
een dessertenbuffet lijkt me ook niet echt passend na frietjes maar eventueel een "ijskar" en chocoladefontein? Ik zou die wel om middernacht al zetten en niet wachten tot 3u ofzo...dan gaan er toch al veel mensen naar huis zijn denk ik
misschien kan je nog iets kleins voorzien, maar een dessertenbuffet lijkt me ook raar na de frietjes, eerder een kaasschotel, chocoladefontein ofzo...
Hi Esmeralda,zijn belegde broodjes geen optie ? (Halve of hele belegde zachte sandwiches) Heb ik in meerdere offertes van feestzalen gelezen ; dat heet "nachtelijke versnaperingen". Vanaf een bepaald uur krijgen de gasten terug honger door de weggedanste calorieën... Leek ons wel een goed idee omdat broodjes de honger snel stillen. Groetjes
Wij doen ook enkel een dansfeest. Om 21u00 komt de taart en om 24u00 komen er broodjes.Sylvie 16/10/2009
Als je een frietkraam hebt, kan je ook een ijskarretje laten komen, niet?Groetjes,Véro
wij geven een uitgebreide receptie+ fuifdus eerst receptie die overvloeit in een fuif...doen dan ook nog belegde broodjes achteraf.
Je ouders hebben gelijk. Dessert hoort erbij. Maar niet tot 3 uur wachten 12uur of half 1 is zeker laat genoeg. Volgens mij is een ijskarretje dan de beste oplossing. groetjes, Carolina
als je een ijskarretje nodig hebt heb ik een goed adres wl afhangende van de ligging