Terug naar overzicht
Sindy,Onze trouw over 11 dagen is ook als thema Vlinders...-Vlinders op de houten uitnodigingen -Vlinders op de de speciale uitnodigen voor de genodigde die meegaan eten...-Vlinders als naamkaartjes...-Vlinders op het draaiboek...Je moet maar eens opzoeken wat vlinders beteken voor de indianen.. ideaal voor een trouw...Veel plezier en succes.Gr.Tess
VLINDERS IN DE BUIK
is het mogelijk voor eventuele info door te st?vind dit een supper mooi thema maar zou geen idee hebben wat er in de zaal of kerk dan gebruikt wordt en waar je alles haalt.annabel.coppy@skynet.be
HalloAangezien ik ook iets met vlinder heb, had ik er ook al aan gedacht om iets met vlinders te doen.Is het mogelijk om jullie ideeën eens door te sturen naar s.oris@vshanab.be?Alvast bedankt!GrtsStephanie
Hey,Wij werken ook met het thema vlinders op onze trouw volgend jaar. Er is heel wat rond te vinden hoor als je wat rondzoekt.Websites Nederland en Frankrijk (meer hints geef ik niet :) )Uitnodigingen, tafelversiering, naamkaartjes, liedjes, kerkversiering, ...Veel succes allemaal !TINA1.5.10
Wij op 24 oktober dit jaar. Ik heb vlinders gekocht in de AVA voor naar omhoog te hangen in de zaal en Kerk. Na 24/10/2009 heb ik deze toch niet meer nodig. Als er iemand interesse voor heeft, neem ik er wel een foto van. groetjes Els
ooh dat zou leuk zijn naar mij mag je steeds de foto's door sturen hoor
Sindy,Ik heb ook zefgemaakte naamkaartjes in vlinders gemaakt en die kan je dan op het glas plaatsen ipv voor of op het bord...Ik heb ook in de AVA vlinders gevonden en deze gebruiken we voor mee in de ballonnenzuilen te steken als extra 'touche'!!We hebben een bruidstaart laten maken met verschillende vlinders erop...Onze uitnodigingen en aankondigingen waren ook met vlinders erop...Op onze huwelijkskaars hebben we ook vlinders laten schilderen...(Nee nee, het is niet te overweldigend met al die vlinders) :-)Dat is het zo een beetje denk ik?Als je rondkijkt vind je veel met vlinders hoor...Gr.TessNog 9 dagen!! AAAaaa...
er bestaan ook bellenblazers met vlinders vanboven. net gezien op een site, dacht dat het www.trouw-feestartikelen.nl was, kan na de viering aan de kindjes gegeven worden als geschenkgrts silke
ooh wat leuk das echt mooi die belle blaas