Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksbeurs?! ANTWERPEN

30-9-2009 7:20:12
Hallo,

Even een vraagje.
Komend weekend is het huwelijksbeurs en eroticabeurs op hetzelfde adres.
Is dat dan samen of ... ?
Wil erg graag naar de huwelijksbeurs, maar de eroticabeurs zegt me helemaal niets!
Iemand die er aan uit kan?

Groetjes!

Sophie
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 981

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik30-9-2009 8:19:26

't is beiden in antwerp expo, maar de huwelijksbeurs is in hal 4, vermoedelijk zal de eroticabeurs aan de andere ingang zijn!

Marc
14-11-2009
 Meld misbruik30-9-2009 12:10:25

Je kan ze beide combineren natuurlijk. Kan je nog ideetjes opdoen voor de huwelijksnacht. ;o)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik30-9-2009 14:33:18

Dat zegt dus al genoeg... Stel je er dus geen grootse beurs bij voor!
Toen wij vorig jaar in Brussel waren voor de huwelijksbeurs was dat ook samen met het Voedingssalon. 1 hal voor de Huwelijksbeurs en al de rest voor het Voedingssalon. Op een dik kwartier stonden wij terug buiten!

Groetjes,

Véro

Bart
19-9-2010
 Meld misbruik30-9-2009 17:49:47

hej Sophie, toen ik je berichtje las (& de reacties) heb ik me meteen geregistreerd op deze website, vorig jaar zijn mijn verloofde en ik langs geweest op een beurs in Gent, "Trouw Gent" we hebben er veel ideeën opgedaan en het is zeker leuk, of het samen is met de eroticabeurs, dat denk ik niet, aangezien de inkomprijs anders is.
Dit jaar zakken we zeker af naar Antwerpen, omdat we nog wat dingen zoeken, die we daar zeker willen vinden. Op de website van de beurs (www.trouw-mariage.be ) hebben we onlangs een kortingsbon aangevraagd, die we even later in onze mailbox kregen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...