Terug naar overzicht
't is beiden in antwerp expo, maar de huwelijksbeurs is in hal 4, vermoedelijk zal de eroticabeurs aan de andere ingang zijn!
Je kan ze beide combineren natuurlijk. Kan je nog ideetjes opdoen voor de huwelijksnacht. ;o)
Dat zegt dus al genoeg... Stel je er dus geen grootse beurs bij voor!Toen wij vorig jaar in Brussel waren voor de huwelijksbeurs was dat ook samen met het Voedingssalon. 1 hal voor de Huwelijksbeurs en al de rest voor het Voedingssalon. Op een dik kwartier stonden wij terug buiten!Groetjes,Véro
hej Sophie, toen ik je berichtje las (& de reacties) heb ik me meteen geregistreerd op deze website, vorig jaar zijn mijn verloofde en ik langs geweest op een beurs in Gent, "Trouw Gent" we hebben er veel ideeën opgedaan en het is zeker leuk, of het samen is met de eroticabeurs, dat denk ik niet, aangezien de inkomprijs anders is.Dit jaar zakken we zeker af naar Antwerpen, omdat we nog wat dingen zoeken, die we daar zeker willen vinden. Op de website van de beurs (www.trouw-mariage.be ) hebben we onlangs een kortingsbon aangevraagd, die we even later in onze mailbox kregen.