Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenk gezocht

30-9-2009 8:46:58
Nu ik me er eindelijk bij neer gelegd heb dat mijn zus zo plots voor mij trouwt, ben ik op zoek naar een leuk idee of geschenk voor op hun feest...
Wij gaan zoiezo ook geld geven maar je kan het op vele manieren geven en wil toch graag iets origineel...
heb eigenlijk totaal geen idee wat ik kan doen om hen te verrassen...

alle ideetjes welkom! :)

grts anna

annabel
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 551

sofie
24-10-2009
 Meld misbruik30-9-2009 9:05:47

wat ik wel leuk vind is een geldboompje, bv een orchidee met rond de stengels briefjes gerold, meestal van 5 en 10€

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik30-9-2009 10:01:33

Het is in elk geval géén goed idee om muntstukjes en briefjes te verpakken in aluminiumfolie en daarna in een blok cement te gieten... Cement is nl zuur en vreet de folie en het geld af... Mijn broer is uren bezig geweest met het uit te kappen en de helft was dan nog onbruikbaar...

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik30-9-2009 10:02:55

Vele, vele munstukjes samen met de steentjes onderaan in 'n aquarium met 'n visje.

daisy
27-8-2010
 Meld misbruik30-9-2009 12:54:20

hoi,

wij hebben ooit een cementblok gegoten, met daarin nog een kistje, welk materiaal weet ik niet juist. ze hadden uren moeten kappen om dan uiteindelijk een briefje in het kistje te vinden dat het geld vandaag gestort op de rekening was.
dit was echt heel leuk

groetjess

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik30-9-2009 22:36:45

Wij hebben een zwembad vol ... gekregen. you tube: Carolina en Bart (collegaatjes) intypen.

wat ik nog al geweten heb:

een kruiwagen vol kanarievogeltjes eten en daartussen klein geld. (kan natuurlijk ook met ander diervoeder. afh. van de huisdieren hé.

een maquette van het huis dat ze aan het zetten zijn volgespoten met PU schuim met hierin tips waardat het geld op hun bouw is verstopt. Op de bouw hadden ze nepgeld verstopt met een briefje dat het geld gestort wordt.

een geldboom

een kaars met geld in (maar dit is moeilijk proper te krijgen)

een bloempot met in de aarde kleingeld gemengd

een grote schoon ingepakte doos, die met veel streken naar voor werd gebracht en 'per ongeluk' struikelde hij. Een gekletter tot en met. Achteraf bleek dat de doos gevuld was met borden en glazen van de kringloop en nen hoop kleingeld.

groetjes, Carolina

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik1-10-2009 12:00:07

Hey Annabel,

Wij hebben voor een vriendin die op haar uitnodiging een envelopje had staan, 365 enveloppen klaargemaakt. We waren met 3 vriendinnen om samen te leggen en het bedrag hebben we zo verdeeld (van 1, 2 en 5 cent elk 100 stuks, en dan nog stukken van 10, 20 en 50 cent, 1 en 2 euro en 1 briefje van 5,10,20,50 en 100 euro) zodat er ongeveer in elke enveloppe een muntje of briefje zat. Op de enveloppen hebben we de data geschreven tot en met hun 1ste huwelijksverjaardag en op hun verjaardagen een kaartje, met Kerst, Nieuwjaar, Pasen, 9 maanden na hun trouw een kaartje voor de baby (niet dat ze al in verwachting was of zo, maar als grap) en op de verjaardagen van ons en onze wederhelften een kaartje dat ze ons niet mochten vergeten. In sommige enveloppen zat ook een papiertje met een raad van tante Kaat of zinnetjes uit het boekje "Wijsheden uit de zandbak". Mijn vriendin heeft zich kunnen inhouden en heeft niet alles ineens uitgepakt: elke keer als ze eraan dacht, nam ze de doos vast en opende ze de enveloppen tot die dag.

Bij een andere vriendin dit jaar hebben we uit een oude dekbedovertrek een groot hart geknipt en dat aan elkaar laten naaien met een ritssluiting erin. Dat hart hebben we helemaal gevuld met van die isimo-achtjes die je als vulling nogal eens ziet. In die hartjes hebben we de stukjes van 1 cent gestoken en de grotere munten hebben we erop geplakt. Tussen sommige achtjes hebben we ook papiertjes met tekstjes gestopt.

Het is fun verzekerd om het uit te pakken en zeker ook voor ons om het in te pakken... :-)

Groetjes
Ines
over 2 dagen 1 jaar getrouwd

Elke
5-9-2009
 Meld misbruik2-10-2009 13:17:30

@kristien: idd geen goed idee om geld in beton te gieten. Wij hebben hetzelfde voor gehad. De muntstukken hebben we binnengedaan bij de bank, deze waren niet echt gelukkig maar hebben wel het volledige bedrag gestort gekregen.

Ander cadeautje was een doos vol envelopjes met confetti, slingers,... en een 3e was een grote kaars met kleingeld in. Ik denk dat we van die laatste nog heel lang plezier gaan hebben. Is een heel leuk cadeau, maar is wel een smodder om die muntjes eruit te krijgen...

Veel succes
Groetjes
Elke
05-09-09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...