TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dorien
1-4-2010
|
30-9-2009 10:54:23
Hallo!
Ook ik heb vanmiddag (16h) mijn eerste pasbeurt en ja hoor: zenuwen... Ben zo bang dat ik niets ga vinden wat a) mooi is en b) mij staat... En ivm de maten --> ook ik pas nooit in een maatje 38 maar weet ook niet goed wat er dan gebeurt...
Succes! Groetjes Dorien
|
|
Alexandra
1-5-2010
|
30-9-2009 11:21:40
Hoi! Toen ik ben gaan passen en heb ik eens in de winkels gevraagd wat hun pasmaten waren en dat waren vooral maten 40 en 42 zeiden ze. Als een kleed te groot is, houden ze het toe of steken ze er speldjes in. Er was op hetzelfde moment nog een meisje aan het passen dat iets zwaarder was en dan lieten ze gewoon de rits op de rug open. In beide gevallen niet ideaal, maar uiteindelijk blijft het kleed wel zitten hoor en je krijgt toch wel een goed idee van hoe het eruit zal zien. Veel succes allebei, en don't worry, ik dacht een hopeloos geval te zijn en bij mijn derde kleed in de 1e winkel was het prijs! Ik ben nog wel naar mijn andere afspraken geweest, maar toch bij mijn 1e gedacht gebleven en ik heb er nog altijd een heel goed gevoel bij. Vergeet vooral niet te genieten, want het is eigenlijk echt wel leuk, ook voor een niet zo romantisch iemand als ik! Alexandra
|
|
sofie
24-10-2009
|
30-9-2009 12:39:50
meisjes, maak jullie vooral nie teveel zorgen, ik heb namelijk maat 46-48 en zlfs ik heb moeiteloos kunnen passen, ze hebben tegenwoordig ook grotere pasmaten hoor, heel veel kiesplezier en veel succes met de voorbereidingen :-)
|
|
Annelies
8-5-2010
|
30-9-2009 15:23:36
Komt wel goed, ik had twee weken terug mijn eerste pasbeurt, en bij het derde kleed was het al prijs. als je vooraf al eventjes internet hebt afgeschuimd en goed weet wat je wil, dan kan het heel snel gaan. En wat die maten betreft, daar passen ze heus wel een mouw aan. in de winkel waar ik ging, was 40 standaard maar ze maken wel meer mee dat mensen hierin niet passen. Komt goed! Succes ermee en geniet ervan, het is toch een speciaal gevoel!!
|
|
Wendy
7-8-2010
|
1-10-2009 7:28:08
Ik heb ze gevonden: dé mooiste jurk van de hele wereld!!! Ondanks dat het pasmodel te klein was voor mij, was het toch op mijn lijf geschreven!!! Ik ga mij op de mooiste dag van m'n leven ni onzeker moeten voelen over de kleine complexjes die ik heb, alles wordt perfect verdoezeld met dit model! Ik had dit kleed zondag zien passeren op een modeshow en... Bingo!! Ik ben zo blij!!!! Nu moet ik wel 6 à 7 maanden wachten maar dan kan ik eindelijk míjn kleed, met mijn maat, gaan passen!!!! Pfff, nog zóóó lang ...
|
|
Dorien
1-4-2010
|
1-10-2009 9:07:59
Dan zijn we met 2!! Ook ik heb mijn kleedje gevonden... Zij het wel na een aantal minder leuke zaakjes. Een aantal weken terug ben ik - na het lezen van de goede commentaren - naar Aselin gereden. Hier een stapel boeken mogen inkijken met (echt waar) prachtige kleedjes in. Onmiddelijk dan ook een pasafspraak gemaakt voor de week erna. Toen ik daar aankwam om te passen bleek echter dat de winkeljuffrouw die helpt bij het passen ziek was en er dus niet gepast kon worden die dag (heel leuk als je een dagje vrij ervoor hebt genomen)... Eigenaar heeft dan wel mijn maten opgenomen, mijn keuzes opgeschreven en beloofd dat de volgende keer (gisteren dus) mijn keuzes in mijn maten er zouden hangen zodat we ongestoord konden passen. Gisteren dus terug naar Aselin en wat blijkt: er hangt helemaal niets klaar en er is helemaal geen enkele jurk die ik mooi vond in mijn maat in de winkel terug te vinden. Mevrouw houdt enkele jurken voor mij en zegt dat indien ik een jurk in mijn maat wil deze zal moeten bestellen, ZONDER TE PASSEN!!?? Mevrouw was ook helemaal niet in de stemming om mij te helpen passen of een oplossing voor te stellen gevolg na welgeteld 25 minuten waren we daar al terug buiten. Om dan toch nog een nuttige dag te hebben zijn we naar Anuna gereden om daar even te gaan rondneuzen en wat bleek, mevrouw wou wel wat tijd voor mij vrijmaken om onmiddelijk al wat jurkjes te passen. En ja hoor, na nr.2 was het helemaal in orde: gepast, gekocht en helemaal blij!!
Groetjes Dorien
|
|
sofie
24-10-2009
|
1-10-2009 9:35:32
hey wendy, welke jurk heb je gekozen als ik da vragen mag, ik heb de pronovias najar en die verstopt ook al wat nie moet gezien worden, ik ben er heel blij mee en ik voel mij er supergoed in!
24-10-09 groetjes Sofie
|
|
Wendy
7-8-2010
|
1-10-2009 10:45:42
Het is er eentje van Leijten (de GL 72187) maar die staan nog niet op het internet. Het is er een van de collectie van 2010. Door de 'plooitjes' op de buik, zijn mijn 'plooitjes' niet te zien :-)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|