Nu Online
Momenteel zijn er 689 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen

30-9-2009 11:15:42
Hallo,

ik had graag jullie mening gehad over volgende :
we zijn gisteren bij Fede Di Oro onze ringen gaan bestellen, na heel lang denken en overwegen.
Ik was helemaal zeker van m'n stuk.
ik had een prachtige ring voor een goede prijs (wat superbelangrijk was voor ons).
Maar ik wou toch nog eens de prijs weten voor een solitair (een droom van mij) ... Toen heeft hij me een solitair getoond en ik was natuurlijk onmiddellijk verkocht !
Het grote probleem : de prijs van die ene solitair was evenveel als de prijs voor die andere ringen (zowel voor hem als mij) samen !
We hebben toen geopteerd voor die eerste ringen (die we ook wel graag zagen) te nemen ...
Maar nu krijg ik natuurlijk die ene ring niet uit mijn hoofd ...
Wat moet ik doen???

Bedankt !
Annelies

annelies
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 362

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik30-9-2009 11:19:15

Annelies ,

Als jullie samen vinden dat jullie budget het toelaat moet je er voor gaan. Je trouwring heb je normaal gezien toch voor je leven en als je dan die ene ring niet uit je hoofd krijgt ga je er later alleen maar spijt van hebben!
Hopelijk neem je de juiste beslissing?!
Succes!

Dorien
09.07.10

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik30-9-2009 11:36:10

Een trouwring is voor altijd.
Het zou spijtig zijn dat je hierover je hele lang spijt hebt.
Bekijk het nog eens met je partner en bekijk je budget nog eens.

Nathalie
17/07/2010

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik30-9-2009 12:52:56

Een solitair is wel niet echt een trouwring, eerder een verlovingsring.
Maar wij dames zien daar het verschil niet in als er diamanten in het spel zijn :-)

Jessica
26-11-2009
 Meld misbruik30-9-2009 15:26:37

Hey annelies,

Een trouwring is niet zomaar een voorwerp waar je achteraf niets meer aan hebt. Zelf vond ik het zeer belangrijk dat ik de trouwring had waarbij ik het gevoel had "dit is em", en was meer dan bereid om op andere dingen te besparen voor toch die ring te hebben. Je hebt hem achteraf altijd aan en volgens mij ga je er spijt van krijgen als je het niet doet. Natuurlijk moet de partner er ook mee akkoord gaan en moet het volledige budget het ook toe laten.

Veel succes en beslis niet te snel

groetjes Jessica
26/11/2009

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik30-9-2009 22:28:56

Voor die paar honderd euro dat een mannenring meestal kost zou ik het zeker niet laten. Daar ga je later enkel spijt van krijgen. Als je ziet wat een trouw in totaal kost, zal dat het nu niet maken hé.

groetjes, Carolina

Annelies
27-2-2010
 Meld misbruik1-10-2009 13:38:14

Ik zou ook gaan voor de ring die je echt wil, ookal kost die dubbel zoveel als de andere. Dit is iets voor het leven normaal...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...