Terug naar overzicht
Annelies , Als jullie samen vinden dat jullie budget het toelaat moet je er voor gaan. Je trouwring heb je normaal gezien toch voor je leven en als je dan die ene ring niet uit je hoofd krijgt ga je er later alleen maar spijt van hebben!Hopelijk neem je de juiste beslissing?!Succes!Dorien 09.07.10
Een trouwring is voor altijd. Het zou spijtig zijn dat je hierover je hele lang spijt hebt.Bekijk het nog eens met je partner en bekijk je budget nog eens.Nathalie17/07/2010
Een solitair is wel niet echt een trouwring, eerder een verlovingsring.Maar wij dames zien daar het verschil niet in als er diamanten in het spel zijn :-)
Hey annelies,Een trouwring is niet zomaar een voorwerp waar je achteraf niets meer aan hebt. Zelf vond ik het zeer belangrijk dat ik de trouwring had waarbij ik het gevoel had "dit is em", en was meer dan bereid om op andere dingen te besparen voor toch die ring te hebben. Je hebt hem achteraf altijd aan en volgens mij ga je er spijt van krijgen als je het niet doet. Natuurlijk moet de partner er ook mee akkoord gaan en moet het volledige budget het ook toe laten.Veel succes en beslis niet te snelgroetjes Jessica26/11/2009
Voor die paar honderd euro dat een mannenring meestal kost zou ik het zeker niet laten. Daar ga je later enkel spijt van krijgen. Als je ziet wat een trouw in totaal kost, zal dat het nu niet maken hé. groetjes, Carolina
Ik zou ook gaan voor de ring die je echt wil, ookal kost die dubbel zoveel als de andere. Dit is iets voor het leven normaal...