Nu Online
Momenteel zijn er 689 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dj gezocht omgeving geel! (niet te duur :o)!)

30-9-2009 12:36:31
Hey bruidjes,
Nu heb ik nog een vraag ivm met mijn vriendin die vat/fuif geeft voor haar 30ste verjaardag. Ze zoekt een dj omgeving geel, maar wilt er niet teveel geld aan besteden, omdat het ook maar een vat is eigenlijk. Want wij hebben dj supreme uit balen voor ons trouwfeest volgend jaar, maar die vond ze nog redelijk duur. Als iemand mij kan helpen!
groetjes ellen

Ellen
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 505

Cedric

Meld misbruik30-9-2009 13:31:43

Beste

Kijk even op www.partylighting.be

Mvg
Cedric

Rik

Meld misbruik1-10-2009 0:07:59

www.discovideo.be
alle materialen, afstand... inbegrepen
optioneel:
-alle muziek als clip op scherm, tevens pics en eigen video's
-alles gefilmd in HD

meer info@discovideo.be
grtz

Geert

Meld misbruik1-10-2009 14:41:47

Hoi Ellen,
Ik zou je graag willen verder helpen maar ik vraag me af wat "niet duur" is. Als je Tiesto kan boeken voor 2500€ voor de hele avond vind ik dit persoonlijk spotgoedkoop.
Ik kan je ook adressen geven van DJ's die de hele avond komen spelen voor maximum 250€ met een illegale muziekcollectie, die dit volledig in het zwart doen waardoor je het risico neemt dat hij na een controle, of omdat hij plotseling geen zin heeft, 2 dagen op voorhand afbelt dat hij niet kan komen.
Als dergelijke DJ er de avond zelf niets van bakt omdat hij geen voeling heeft met het publiek, verwijt hem dat dan ook niet want de enige criteria was: hij moet goedkoop zijn, en dat was hij ondanks de installatie die 5 maal uitgevallen is en hij nog een reserve versterker moest gaan halen en het feest 45 minuten heeft stilgelegen.
Je ziet dat je misschien wel met meer factoren moet rekening dan enkel het goedkope. Contacteer enkele DJ's, vraag prijs en uitleg. Dan kan je verder overleggen met de DJ waar je het beste gevoel bij hebt en die het meest aan jou wensen kan tegemoed komen.
Alvast veel succes.

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik1-10-2009 16:31:05

Hey Geert,
Ik ben het helemaal met je eens ze! Maar ik vraag het maar in naam van mijn beste vriendin. Zij geeft een vat omdat ze 30 wordt.Ik geef haar enkel info door en dan moet ze het zelf maar bekijken.
groetjes ellen

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik1-10-2009 16:31:40

Hey Geert,
Ik ben het helemaal met je eens ze! Maar ik vraag het maar in naam van mijn beste vriendin. Zij geeft een vat omdat ze 30 wordt.Ik geef haar enkel info door en dan moet ze het zelf maar bekijken.
groetjes ellen

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik1-10-2009 16:31:41

Hey Geert,
groetjes ellen

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik1-10-2009 16:31:42

Hey Geert,
groetjes ellen

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik1-10-2009 16:31:45

Hey Geert,
groetjes ellen

Sarah
1-10-2008
 Meld misbruik1-10-2009 16:47:04

http://www.discobarallmusic.be/ Wij hebben deze dj genomen voor op ons huwelijksfeest. Ik geloof dat wij € 300 moeten betalen voor de hele avond en nacht. Hij is van Wiekevorst.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...