Terug naar overzicht
In het bruidparadijs in kappelen hebben ze ook wel wat kledij in grotere maten.Ook boetiek maya in hemiksem zou hierom bekend zijn.op internet naar kledij zoeken is toch neit zo handig hoor ... vond het in een winkel veel toffer! en dan zie je ook met wat je staat.
Hallo Ik weet niet van waar je bent maar in Roeselare bij Robel hebben ze ook de jurken tot maat 52 of 54 weet het niet meer precies en daar hingen niet alleen tenten hoor :-)je zal stralen op je dag !!! GroetjesLien
ja ik ben eigenlijk van west-vlaandeen maar woon nu in bree! de Robel ken ik inderdaad jai mooie kleren daar!ik zal wel iets vinden! hopelijk gaan tent he! hahaha
Absoluut geen probleem hoor. Ben net gaan passen bij het Bruidshuis in Merksem. Alle jurken daar zijn in pasmaat 40-42. De topjes spelden ze vast op je BH, je hebt dan wel enkel een mooi vooraanzicht... De rokken is wel iets moeilijker. Ik kon er net in, ze konden wel niet helemaal dicht. Als je er echt niet in kunt, houden ze hem waarschijnlijk gewoon voor. Nadien nemen ze je maat en bestellen ze de maat die het dichtst erbij ligt. Ze retoucheren dan alles als je kleed binnen is.
Bij Sapristi in Neerpelt! Ik heb zelf ook een grote maat en daar kan je echt alles passen in je eigen maat...
Ik heb maat 52 en ik heb toch ook mijn jurk kunnen passen hoo. Ik ben bij bruidshuis Ellen in Nederland gegaan(dat terwijl ik van O-Vlaanderen ben). Heel veel keuze in grote maten en een heel goede service!ki(ondertussen 31 dagen getrouwd)
waar ligt ellen kirsten? dank u allemaal!!!
Hallo SofieBruidshuis Ellen ligt in Oostburg in Nederland. Net voorbij Sluis als je dat iets zegt ?groetjesLien
Bij Farah Love in ZWijndrecht kan je passen tot maat 50 zonder probleem. En de prijzen daar zijn ongelooflijk laag, je geraakt er wel niet binnen zonder afspraak het is er altijd supperdruk