TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Daisy
|
30-9-2009 16:26:23
mijn beslissing over het merk was al heel lang gemaakt, dus heb er totaal niet over nagedacht en heb onmiddelijk een afspraak in die winkel gemaakt. Ik heb wel op voorhand uit de collectie enkele modellen gekozen die ik het liefste zag, maar uiteindelijk heb ik een model gekozen die ik niet op voorhand had aangeduid...
|
|
Vera
22-8-2009
|
30-9-2009 16:31:07
Ik heb eerst in magazines en op de websites van de verschillende merken gekeken. Toen heb ik de foto's verzameld van de kleedjes die ik echt geweldig vond en die heb ik uitgeprint en daarmee naar de winkel gestapt. Jammer genoeg hadden ze 80% van de kleedjes die ik mooi vond, niet in de winkel liggen... Ik heb nochtans 4 winkels afgeschuimd. Natuurlijk zal je dit probleem niet hebben als je bijv. een jurk wilt van Linea. Dan kan je gewoon een concept store binnenwandelen en daar hebben ze alle jurken. Maar a.d.h.v die foto's kan de verkoopster al zien wat jouw genre is.
|
|
Tina
1-5-2010
|
30-9-2009 16:40:37
Bij mij ging het ook zo :
heb eerst een aantal maanden boekjes en wegsites zitten bekijken. Uiteindelijk kwam er 1 merk uit dat ik ontzettend mooi vond. Ik heb in hun collectie gekeken en kwam op 4 jurken uit die collectie die ik fantastisch vond. Ben dan op zoek gegaan naar een winkel die één van de 4 jurken had om te passen. In Belgie was er niemand die mij kon helpen...vHeb in Nederland een winkel gevonden die mij kon helpen met 2 jurken (moesten er 1 wel speciaal laten overkomen, maar daar deden ze dat ten minste). En heb de andere 2 gevonden in Londen. Na ze dus alle 4 te hebben gaan passen, heb ik uiteindelijk gekozen voor een jurk uit Nederland en ben er superblij mee !!!
Je stijl en al een beetje je keuze bepalen op voorhand helpt dus wel (bij sommige :) )
TINA 1.5.10
|
|
Brenda
22-5-2010
|
30-9-2009 18:06:51
Hallo,
Ik had ook eerst in verschillende boeken gekeken en op internet, maar nooit vond ik "de" jurk waar ik mezelf perfect zag in staan. Ik heb dus een afspraak gemaakt in 2 winkels en heb in beide verteld naar wat voor soort jurk ik zocht (vorm, veel of weinig details, sleep of niet, kleur, ...) en in de eerste winkel was hede tweede jurk al onmiddellijk prijs. Ik heb nog verschillende andere kleedjes aangedaan en ook nog de tweede winkel gedaan, maar mijn keuze stond vast..
Ik vond het dus gemakkelijker om te passen. En bovendien heb ik supergoede correcte raad gekregen van de verkoopster!
Veel succes met je zoektocht!! Groetjes,
Bren. 22 mei 2010
|
|
Mila
5-6-2010
|
30-9-2009 18:11:29
Ik heb ook wat afgezocht op internet. Mijne keuze stond ook al zo goed als vast en wat is er uiteindelijk gebeurd... Ik heb een totaal andere stijl gekocht dan dat ik voor ogen had. Sta je dus niet blind op al boekjes. Want de kans is trouwens groot dat de kleedjes die je gekozen hebt, niet meer te krijgen zijn in de winkel.
05/06/10
|
|
Gwen
14-5-2010
|
30-9-2009 18:32:46
Hallo,
Ik ben gewoon kleedjes gaan passen en heb zo mijn kleedje gevonden.
Veel succes nog.
Gwen 14/05/2010
|
|
Kim
29-5-2010
|
30-9-2009 19:25:42
Ik heb ook gewoon kleedjes gaan passen. Ik ben in twee winkels geweest en heb mijn droomkleed gevonden. Bij de 2de winkel heb ik echt alle kleedjes van de winkel gezien en alles wat ik dacht dat ik mooi vond, heb ik kunnen passen. Boekjes of internet zegt toch niet veel omdat je het moet zien als je het kleed aanhebt. Ik had nl. iets totaal anders in mijn gedachten, maar kwam in de winkel tot de ontdekking dat ik met dat type kleed totaal nie stond. Veel succes met uw zoektocht! Groetjes Kim
|
|
Deborah
17-7-2010
|
30-9-2009 19:30:05
Snel een vraagje dat hierbij hoort :-) Een bustier-kleed (of hoe noemen ze dat?), blijft dat goed zitten? Heb daar precies zo mijn twijfels bij... Hoeveel heeft iedereen ongeveer voor het kleed betaald als ik dat mag vragen? Bedankt voor alle reacties !!!!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
30-9-2009 20:14:37
Ik heb ook eerst in boekjes en zo gekeken en toen was het wel duidelijk dat ik een Linea-fan ben. Ik ben dan gaan passen en heb uiteindelijk een kleed samengesteld (rok en top van elk een andere combinatie) dat nergens op die manier in de boekjes staat. De top die ik had was een bustier-model, maar dat was bovenaan 'te bloot' voor mij... Er is dus een halter aangezet en dan was het perfect! Je kan aan zowat elk bustier-model bandjes of een halter of zo laten bevestigen. Ik heb bijna €1400 betaald voor mijn kleed (retouches al inbegrepen). Voor foto's: http://www.facebook.com/profile.php?id=1240628751&v...
Groetjes,
Véro
|
|
Katrien
15-5-2010
|
30-9-2009 20:26:46
Hoi Ik was van plan om ook gewoon te gaan passen. Tot ik op internet het kleedje van mij dromen vond (Benjamin Roberts 966). Ik heb half vlaanderen rondgebeld om te zien of ik het ergens kon passen (liefst in de kleur die ik het mooist vond). Heb er uiteindelijk 4u voor gereden, deed het aan en was helemaal verkocht! Nog zeker 20 andere gepast, geen enkel zo mooi :-).
Je komt je kleed wel ergens tegen...
Geniet ervan!
|
|
Katrien
15-5-2010
|
30-9-2009 20:28:40
Het is trouwens een bustiermodel en bleef in de winkel toch goed zitten ook al was het een beetje te groot. Heb er nog niet mee gesprongen ofzo :). Bij het kleed zitten ook bandjes die je eraan kan doen (zoals bij een strapless BH) dus voor te dansen is dat misschien makkelijker. Zal wel zien. En zoals veronique al zei, ze kunnen eventueel wel bandjes maken.
|
|
veronique
13-9-2008
|
1-10-2009 10:21:16
Hey Deborah, ik heb ook in boekjes in op internet gekeken om te zien wat ik mooi vond, maar ik had geeneen kleedje dat ik echt absoluut wou passen. Heb dus al passend beslist wat voor kleedje ik wou... Over je vraag van de bustier: ik heb ook uiteindelijk voor een bustierkleedje gekozen. Het was een voorgevormde bustier met baleinen, dus dat zit echt goed. Het moet wel goed op maat gemaakt worden zodanig dat de bustier eigenlijk op je heupen steunt, dan heb je niet het gevoel dat het afzakt. Ik verdraag normaal heel slecht bustiertopjes enzo, maar van mijn trouwkleed heb ik geen last gehad! Enkel een klein detail: tegen de avond had ik wat last met mijn kleed, het werd een beetje nauw. Ik denk dat ik een beetje opzwel 's avonds, dus toen was het wel lastig om te zitten. Een tip als je gaat passen: zie of je er gemakkelijk kan mee gaan zitten en je bukken en zo! Veel plezier! Véro
|
|
Kim
29-5-2010
|
1-10-2009 11:11:48
Hey, Mijn kleedje kostte 1120 euro met de retouches erbij. 'k vond dat uiteindelijk nog meevallen, 'k had blijkbaar zeker niet de duurste smaak. De meeste zitten tussen 1000 en 1500 euro. Kleedjes met bustier heb ik ook geprobeerd, praktisch is dat niet echt een probleem, maar omdat het te bloot bij mij zou zijn, zouden er wel beter bandjes aangemaakt worden. 'k heb uiteindelijk toch niet voor een kleedje met bustier gekozen. groetjes Kim
|
|
Tina
1-5-2010
|
1-10-2009 11:36:13
Hey,
Heb ook een kleed met bustier. Deze bleef zelfs op het paskleed al heel goed zitten, en dit was volgend de verkoopster nog wat te groot voor mij. Bandjes voorzien ik niet, omdat ik onder het bustiergedeelte nog een corset draag waaraan het bustier gedeeltelijk is bevestigd. Kan dus niet weg ! Het enige waardat ik mij wel wat zorgen over maak ik is de hoepel onder de rok. Maar ja, daar vinden we ook wel wat op !!! Mijn kleedje inclusief de laatste hands aanpassingen zal rond de 2000 € zitten.
Hopelijk kom je er met al deze mailtje uit !
TINA
|
|
Heidi
4-7-2009
|
1-10-2009 16:50:02
Hoi, ik heb mijn kleedje gezien op het internet en wist meteen van 'dat moet ik hebben'!!! En dat was ook zo toen ik het paste :-) Heb toch nog ervoren 30 tot 40 kleedjes gepast om zeker te zijn. Als je het ziet dan weet je het denk ik. Anders gewoon passen en dan vind je ook wel je droomjurk. Veel geluk!
|
|
Prinses
17-4-2010
|
4-10-2009 14:20:53
Ik ben naar een bruidsmodeshow geweest met mijn mama omdat je dan toch een beter idee hebt van hoe de jurk beweegt en hoe ze er in het echt uitziet! Deze show was van boetiek maya in hemiksem. Heb dan daar ook mijn kleed gekozen :-) Ik had op voorhand wel eens op internet gekeken en van de trouwbeurs boekjes mee genomen. Veel plezier met het kiezen en passen!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|