Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorbereiding: stand van zaken?

30-9-2009 20:36:07
Hoi aanstaande bruidjes

Wij trouwen op 14 mei 2010 en nu wou ik gewoon eens van jullie horen hoe ver het staat met jullie voorbereidingen?

Groetjes Hanne

Hanneke
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 864

Sara
14-5-2010
 Meld misbruik30-9-2009 21:17:22

Dag Hanne,

Wij trouwen ook die dag! Hebben tot nu toe dit (nog maar) gedaan : kerk vastgelegd, zaal vastgelegd, trouwringen gekozen, trouwvervoer besteld, kleed gekocht en dit weekend beslissen we welke fotograaf we nemen. Nog een hoop te regelen dus, maar ik panikeer nog niet ;) Hoe gaat het met jullie voorbereidingen?

Groetjes,

Sara

Annelies
27-2-2010
 Meld misbruik30-9-2009 22:00:25

Wij trouwen ook op die dag! :)
Wij hebben de zaal al vastgelegd, de kerk, we gaan morgen langs de gemeente om dit ook vast te leggen.
We zijn nu op zoek naar een fotograaf, ceremoniemeester en vanaf volgend weekend begin ik aan mijn zoektocht naar een kleed.

Veel plezier ook met de voorbereidingen!

Groetjes,

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik30-9-2009 23:59:10

Hallo, ik trouw een dagje na jou. Wij hebben: gemeentehuis (moeten nog wel eens herbevestigen), ceremoniewagen, rent a priest, feestzaal, fotograaf en trouwjurk. Ik vind dat we goed op schema zitten :). Veel plezier

Sophie
22-5-2010
 Meld misbruik1-10-2009 7:24:52

Hey!

Wij voor 22 mei 2010!
In orde: feestzaal, rent a priest,ceremoniewagens, koets, fotograaf, DJ, gemeentehuis (nog herbevestigen), livezang, bruidskindjes, getuigen, suitekledij mannen, uitnodigingen gekozen.
Volgende maand mijn kleed gaan kiezen!!!

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik1-10-2009 7:35:14

Wij trouwen pas op 7 augustus 2010 en bij ons is al geregeld: gemeentehuis, feestzaal, gastenlijst, ceremoniewagen, fotograaf en sinds gisteren: trouwkleed!!!! :-)))
Momenteel hou ik me bezig met kleine details: ideeën opdoen voor de cadeautjes voor de kindjes aan't gemeentehuis en als bedankje voor de gasten van't avondfeest, zelf uitnodigingen proberen maken, ...
Ik wil er constant mee bezig zijn, ni normaal! Als ik zo blijf verder doen, is alles klaar in januari :-)

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik1-10-2009 8:15:47

Wij trouwen op 25 juni, en bij ons is de feestzaal, de kerk, de priesters, het koor, ons vervoer en een voorlopige gastenlijst in orde. Binnenkort beslissen we welke van 2 DJ's we nemen en we zijn op zoek naar een fotograaf, mogelijk de broer van mijn schoonzus.
Dit weekend gaan we op de trouwbeurs rondkijken voor ringen, en vanaf't weekend daarna gaan we op zoek naar een trouwkleed voor ons beiden!

sindy
8-5-2010
 Meld misbruik1-10-2009 9:08:31

hallo wij trouwen 8mei hebben het gemeentehuis al vast liggen,de zaal,het eten,de fotograaf ,de kapper
ik zie dat veelen trouwkleed enzo al vast liggen hebben zeer leuk,maar bij mij zal dit pas in januari zijn kzou graag alles daar voor al hebben geregeld alleen krijg ik dan commentaar van mijn ouders enzo dat ik te hard over drijf er is nog zo veel tijd zeggen ze dan.
Ze begrijpen ni echt goed dat ik alles op voorhand wil geregeld hebben zo dat ik met een gerust hart naar onze trouw kan opkijken.
kwordt er een beetje triest van,maar kheb me voor genomen ik gaan vanaf nu tegen die personen mijn mondje dicht houde en het in mijn eentje doen haha alle me menne vriend ook he :-)

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik1-10-2009 9:32:14

Hey,

Wij trouwen 1 mei en bij ons ligt volgende al vast :

- zaal
- gemeentehuis
- priester voor de gelofteceremonie
- mevrouw voor muziek bij de ceremonie
- jurk + juwelen + schoenen
- fotograaf
- bedankjes
- naamkaartjes zijn gekocht
- tafelverdeling is aangekocht

Ben nu beig met de uitnodigingen.
Daarna (eindejaarsperiode) is mijn vriend aan de beurt voor kostuum enzo.

Zit goed op planning en werk stapje per stapje af.
Zo ben ik continu rustig bezig (wat ik nodig heb :) ) en toch gaat het goed vooruit.

Nog veel plezier allemaal !

TINA

Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik1-10-2009 9:35:04

Hallo,

Wij trouwen op 22 mei en tot nu toe al gedaan: kerk, stadhuis, feestzaal, fotograaf, dj, getuigen, bruidskindjes, sinds dit weekend kleed.. En voor de rest vooral veel ideetjes aan het opdoen voor uitnodigingen, bedankjes, ...
Oh, onze huwelijksreis staat ook zo goed als vast :-)!

Nog veel plezier met de voorbereidingen!
Groetjes,
Bren.

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik1-10-2009 10:33:35

@ Sindy:

Ik had mezelf ook voorgenomen om te wachten tot januari om te gaan kijken voor een trouwkleed. Dat zou 7 maanden op voorhand zijn dus ja, tijd genoeg dacht ik!
Tot ik een week of 2 geleden eens binnen gegaan was in een winkel in de buurt, om te vragen of zij een kleed hadden dat ik in een boekje had zien staan. Gelukkig maar dat ik toen ben geweest, want de vrouw van de winkel wist mij te vertellen dat er op de meeste jurken een besteltijd van min. 6 à 7 maanden is. Daarna moeten dan nog alle retouches gebeuren in de winkel zelf, dus... Gisteren ben ik gaan passen en heb ik besteld! Nu zal mijn kleed in april in de winkel zijn, en dan heb ik nog 3 maanden tijd om enkele keren te gaan passen en aanpassingen te laten doen.
Je speelt beter een beetje op safe, want als er ergens iets misloopt en de wachttijden lopen uit... ik zou het nie aankunnen om mijn kleed maar op de allerlaatste moment te hebben!!! Niets aantrekken van de commentaar van anderen, doen waar jij je goed bij voelt!!
Groetjes
Wendy
07/08/10

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik1-10-2009 13:55:02

Hallo,

Wij trouwen ook 14 mei :-), wat spannend allemaal eh!Ik denk dat ik al wel heel wat heb geregeld maar wil niet alles op de laatste moment, hierbij alles wat ik al heb geregeld(samen met men toekomstig ventje eh):
- zaal
- dj
- foto - en videograaf
- gastenboek en fotoalbum
- misboekje is klaar
- uitnodigingen zijn gekozen alsook de tekst
- de gemeente kan hier pas 6 mnd op voorhand dus nog even wachten
- ceremoniemeester
- vervoer voor ons, de rest rijd zelf is een bewuste keuze aangezien mijn ouders gescheiden zijn
- bruidskleed en juwelen
- bloemen - bruidsboeket - bloemen voor op het vervoer
- trouwringen
- bruidskindjes hebben we niet
- getuigen ook in orde
- nu zijn we aan de bedankjes bezig
- zaterdag eerste afspraak met de pastoor ...

ik denk het voornaamste moest er iemand tips hebben hier ook altijd welkom.
blockxnooyens@hotmail.com

Gwen
14/05/2010

P.S. Geniet van de voorbereidingen...

Hanneke
14-5-2010
 Meld misbruik1-10-2009 22:41:51

Blijkbaar zit ik dan toch nog redelijk goed op schema met mijn voorbereidingen :-)

Mijn kleed en schoenen heb ik een maand geleden al gekozen; voor juwelen moet ik dan nog eens kijken.
Gemeentehuis en kerk liggen vast; feest is zo goed als geregeld, dit moeten we enkel nog definitief bevestigen. Dj is ook geregeld en maandag hebben we nog maar eens een afspraak met een fotograaf (da vind ik dus vreselijk moeilijk!). Misboekje heb ik ook al af en tijdens de Allerheiligenvakantie wil ik gaan kijken voor de ringen.
Getuigen en bruidsmeisje (over haar kleed zijn wij ook al zo goed als uit) zijn geregeld.
Qua bloemen, tafelindeling en bedankjes weet ik ook wel al zo goed als zeker wat ik wil.

En toch heb ik het gevoel dat ik nog zo veel moet regelen, maar dat ik da op dit moment nog allemaal niet kan regelen! Kennen jullie dat gevoel???

Groetjes en nog veel voorbereidingsplezier!

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik2-10-2009 10:35:33

Hoi,
Wij trouwen 15 mei.
Dit heb ik klaar:
*Gemeentehuis
*Zaal en DJ (menu wel nog vast te leggen)
*Getuigen
*Bruidskindje is onze eigen dochter, heeft wel nog kleertjes nodig.
*Trouwkleed en schoenen zij gekocht!
*Halsketting en oorbellen heb ik, misschien nog een armbandje kopen.
*Fotograaf
*Kapster en make - up
*Uitnodigingen zijn gekozen, moet wel nog tekstje enzo en bestel pas tegen januari
*Vervoer

Aangezien we niet voor de kerk trouwen moet ik daar niets voor regelen. Er moet idd nog een ent ander gebeuren maar dat kan je nu nog niet doen. Wil bv nu nog niks gaan kopen voor mijn dochtertje want dan is het misschien te klein, mijn vriend wil een "lentekostuum" en nu wacht ik tot januari (en dat is heeeel moeilijk :-) ) om de rest te regelen.

Succes iedereen
Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...