Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaring met smoutmolen - Zoersel?

  1-10-2009 9:09:26
wij trouwen op 7 augustus 2010 en we hebben de zaal smoutmolen in Zoersel vastgelegd.
heeft iemand misschien daar al een feest gehad? ben benieuwd naar foto's, eten, samenwerking en dergelijke.
alvast merci

Wendy
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1601


Ann
10-7-2010
 Meld misbruik1-10-2009 9:13:28

Dag Wendy!!
Ook wij geven ons feest daar, maar dan op 10 juli 2010. Zelf ben ik er nog niet naar een feest geweest, maar heb al vele positieve reacties gehoord. Ik vind ze wel heel vriendelijk daar, en ze passen zich naar u aan. Wat ook fijn is.
Hoop hier ook nog enkele reacties te lezen...
Groetjes Ann



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik1-10-2009 10:12:09

Directe collega is er getrouwd, zelf kwam ik hier in dienst na het gebeuren, maar de foto's zagen er goed uit en alle collega's bevestigen dat 't erg goed was.
Werd me aanbevolen voor mijn aankomend huwelijk, maar 't is te ver voor ons. :)



Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik1-10-2009 10:24:43

Ah, nog een Wendy die trouwt op 07/08/2010 :-)))



freddy

 Meld misbruik1-10-2009 12:56:06

Dag Wendy,

Ik ben woonachtig in Zoersel en was vorig jaar in de Smoutmolen als huwelijksvideograaf. Mooie tuin en ingeval van slecht weer een degelijke veranda. Vriendelijk personeel en goede bediening.
Gezellige zaal De maaltijden waren verzorgd.Wat huis DJ betreft kan ik niets schrijven.Toen was er een externe DJ die ik je niet zou aanraden.
Conclusie : niet twijfelen alhoewel Martinushoeve en 's Graevenhof in de buurt ook niet te versmaden zijn.
Succes
Freddy



dierk

 Meld misbruik1-10-2009 21:57:35

Beste Wendy,

Perfecte keuze..echt waar...hele mooie zaal,enorme mooie sfeer verlichting...enorm lekker eten,uitstekende bediening...enorm vriendelijk personeel..je bent er absoluut geen nummer...wij komen er vrij regelmatig..Mvg Dierk Van Paemelen..www.studiohappymusic.be



ilse
21-3-2009
 Meld misbruik2-10-2009 15:54:15

hoi Wendy,
wij hebben dit voorjaar ons feest daar gegeven en het was perfect in orde:we krijgen nu na 6 maanden nog steeds positieve reacties op het heel lekkere eten (horen van verschillende aanwezigen die toch wel wat gewoon zijn dat ze zo'n kwaliteit van eten nog nooit hadden meegemaakt op een feest), ook de receptie was bij ons prima in orde en de bediening was zeer attent.wij vonden de zaal ook zeer gezellig: hadden een walking diner en het eten stond in de veranda zodat de zaal vrij was voor sta-tafels en dansvloer!
groetjes
ilse



Edel
7-8-2010
 Meld misbruik20-10-2009 17:31:40

Hey,

Wij trouwen ook op 7 augustus 2010 en geven ons feest in Keienhof in Kalmthout!

Groetjes,
Edel


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info