Terug naar overzicht
Dag Wendy!!Ook wij geven ons feest daar, maar dan op 10 juli 2010. Zelf ben ik er nog niet naar een feest geweest, maar heb al vele positieve reacties gehoord. Ik vind ze wel heel vriendelijk daar, en ze passen zich naar u aan. Wat ook fijn is.Hoop hier ook nog enkele reacties te lezen...Groetjes Ann
Directe collega is er getrouwd, zelf kwam ik hier in dienst na het gebeuren, maar de foto's zagen er goed uit en alle collega's bevestigen dat 't erg goed was. Werd me aanbevolen voor mijn aankomend huwelijk, maar 't is te ver voor ons. :)
Ah, nog een Wendy die trouwt op 07/08/2010 :-)))
Dag Wendy,Ik ben woonachtig in Zoersel en was vorig jaar in de Smoutmolen als huwelijksvideograaf. Mooie tuin en ingeval van slecht weer een degelijke veranda. Vriendelijk personeel en goede bediening.Gezellige zaal De maaltijden waren verzorgd.Wat huis DJ betreft kan ik niets schrijven.Toen was er een externe DJ die ik je niet zou aanraden.Conclusie : niet twijfelen alhoewel Martinushoeve en 's Graevenhof in de buurt ook niet te versmaden zijn.SuccesFreddy
Beste Wendy,Perfecte keuze..echt waar...hele mooie zaal,enorme mooie sfeer verlichting...enorm lekker eten,uitstekende bediening...enorm vriendelijk personeel..je bent er absoluut geen nummer...wij komen er vrij regelmatig..Mvg Dierk Van Paemelen..www.studiohappymusic.be
hoi Wendy,wij hebben dit voorjaar ons feest daar gegeven en het was perfect in orde:we krijgen nu na 6 maanden nog steeds positieve reacties op het heel lekkere eten (horen van verschillende aanwezigen die toch wel wat gewoon zijn dat ze zo'n kwaliteit van eten nog nooit hadden meegemaakt op een feest), ook de receptie was bij ons prima in orde en de bediening was zeer attent.wij vonden de zaal ook zeer gezellig: hadden een walking diner en het eten stond in de veranda zodat de zaal vrij was voor sta-tafels en dansvloer!groetjesilse
Hey,Wij trouwen ook op 7 augustus 2010 en geven ons feest in Keienhof in Kalmthout!Groetjes,Edel