TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
1-9-2006
|
16-10-2005 17:22:28
Hey,
amaai, leuk! Da's toch spannend hé, allemaal.
Alles in één winkel, kan niet makkelijker zijn.
Hopelijk loopt de rest ook zo vlot.
Groetjes, Lieve
|
|
Kelly
25-8-2006
|
17-10-2005 13:27:11
Hoi CIndy, ik heb op 8/10 mijn jurk en juweeltjes daar gekocht. Ik heb ook de juwelen en schoenen enz onmiddellijk betaald en een voorschot van 700euro gegeven. Ik denk dat ik wel 10 kleedjes heb gepast. UIteindelijk is het een jurk van PRonovias geworden. Het was ook al mijn keuze daarvoor.Ik mag in februari gaan passen. Ik kijk er ook erg naar uit. Gisteren heb ik de feestzaal vastgelegd en deze week gaan we de ceremoniewagen al reserveren. Dan is het grootste deel al gedaan.
groetjes Kelly 25/08/2006
|
|
cindy
10-6-2006
|
17-10-2005 15:52:52
waar is dat lilian claes en oja cindy jij moest toch weten of ik van merksem ben he ja ik ban van merksem, maar hoe weet jij dat ken ik jou miss.
grts cindy 10.06.2006
en oja wat zijn de prijzen bij die winkel ongeveer
|
|
Cindy
24-6-2006
|
17-10-2005 16:13:02
Hey Cindy. Dat heb je hier op het forum al eens laten weten. En LilianClaes is in Herentals. Ze hebben er verschillende merken dus ook verschillende prijzen. Groetjes Cindy
|
|
leen
20-5-2006
|
17-10-2005 16:30:35
Dag Cindy,
Ik heb ook bij Lilian Claes mijn kleedje gevonden, en het is ook van Marylise. Welke jurk heb jij genomen? De mijne noemde Daphne. Groetjes, Leen
|
|
Cindy
24-6-2006
|
17-10-2005 18:17:58
Hoi Leen, Het heet Trisara, en het staat op de site, maar je kan er niets van zien. Het model zit op haar zij... Maar het is een echt mooi kleedje. Wanneeer trouwen jullie? En waar? Groetjes Cindy
|
|
leen
20-5-2006
|
18-10-2005 7:45:39
Dag Cindy,
Wij trouwen op 20 mei 2006 in Schilde in het s'Graevenhof. Best wel spannend al die voorbereidingen hé. Wanneer en waar trouwen jullie? Hoe ver sta jij met de voorbereidingen? Groetjes, Leen
|
|
Cindy
24-6-2006
|
18-10-2005 8:51:41
Hey Leen,
Wij trouwen op 24 juni 2006, iets later dan jullie. Ik kan haast niet wachten. Wij trouwen voor de kerk van Borsbeek, en onze feestzaal is Het Molenhuis in Vremde. Vervoer, fotograaf ( een vriend ),ceremoniemeester, kleed en schoenen, Dj, misboekje ( laatste fase ) , toestemming fotolocatie ( in de Zoo van Antwerpen ). dit zijn de zaken die we al geregeld hebben . Ons misboekje moet de zege van de pastoor nog krijgen, maar dat zit wel goed denk ik. Ik ben deze week begonnen aan ons "Krantje" als uitnodiging. Maar dit is niet zo gemakkelijk. Maar het is wel leuk. In januari gaan we de menu bespreken en in maart mag ik mijn kleedje gaan passen. Dus aftellen. Een bloemist zoeken we nog, voor kerkversiering en het bruidsboeket. Voor de ringen gaan we ook in januari zien en kostuum voor mijn ventje ook. De bruidskindjes moeten we ook nog kleden (maart), de mama's ... Nog wel wat te doen. Nog veel plezier met jullie voorbereidingen... Groetjes Cindy
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|