Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zilte Zoen in Temse

1-10-2009 11:35:46
Hallo! Wij hebben trouwplannen voor 2011 maar zijn al naarstig op zoek naar een leuke zaal. Heeft iemand info over de Zilte Zoen in Temse? Goed of slecht? We zijn nog niet gaan kijken.

Sylvie
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1081

sophie
14-8-2010
 Meld misbruik1-10-2009 13:24:20

dag sylvie,

wij zijn onder andere naar deze zaal gaan kijken. ik vond hem nogal opdringerig. Hij heeft achteraf ook nog paar keer zelf gebeld om de zaal vast te leggen, want hij had nog een ander koppel voor die datum en anders zou de zaal weg zijn. veel moest je er niet van geloven...
aangezien we een paar suikerzieken in de familie hebben zouden we hiervoor een apart menu willen, hij antwoordde dat het geen probleem zou zijn want hij maakt regelmatig aparte menu's en daarna zei hij: das toch zonder zout hé? sorry, maar als je dat als kok niet weet...
dj moesten we bij hem nemen. ofwel was het een superdure (800 euro) ofwel een goedkopere, maar die was dan niet zo super.(van anderen horen zeggen)
op het net hier wel vaak gelezen dat ze na het feest schadevergoedingen aanrekenen. er staan beeldjes van schapen in hun tuin en die zouden na elk feest beschadigd zijn.
het was ook een van de duurdere zalen die we bezocht hebben.
wij hebben voor deze zaal dan ook niet gekozen.
sorry voor de slechte commentaar, maar dat was onze ervaring.
nog veel succes met het zoeken!

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik1-10-2009 19:34:53

Ik ben niet verder geraakt dan hen te contacteren. Vond hem ook nogal opdringerig en hij stond helemaal niet open voor persoonlijke wensen van ons. Je mag bvb geen avondgasten appart voor het dansfeest uitnodigen enzovoort.

Jammer wel, want de locatie (zaal en tuin) ziet er wel erg mooi uit op foto.

Vince

Meld misbruik19-10-2009 6:59:00

Hallo Sarah,
Wij hebben ons huwelijkfeest daar gegeven en moet zeggen dat het super was.Zowel qua eten als verzorging(ben zelf kok).Zou mij verwonderen over die uitleg van Sophie dat hij niet weet wat suikerarm is.Wat de schapen betreft hebben wij ook gezien dat iedereen daar graag opzit.Dus kan begrijpen als het stuk is dat je er voor betaald.Zouden ergens anders ook aanrekenen denk ik.Heb al in verschillende zalen gewerkt en ook gaan kijken naar andere zalen voor ons huwelijk.Ik mag je zeggen dat ik denk dat we de beste keuze toen gemaakt hebben.By the way,de muziek was zeer goed,onze dansvloer heeft continu vol gestaan.
Alvast het beste met jullie huwelijk.

Anne

Meld misbruik23-10-2009 9:20:40

Hey Sylvie,

Denk dat dit een zeer goede keuze is.Hebben er al meerdere feesten gehad en moet zeggen tot in de puntjes verzorgd,vriendelijk en prachtig kader.Ze zijn zeer oprecht met te zeggen waar en hoe.Wij hebben dat het liefste.Prijzen klopten volgens voorstel.Dus onze volgende feest gaat daar terug door.Succes alvast.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...