Terug naar overzicht
Hey Anja,wijzelf trouwen in Hof ter Mude. Heb al verscheidene feesten meegemaakt in Hof ter Mude. Hun eten is lekker, het zijn prachtige zalen, alles is tot op de puntjes geregeld.In denotter heb ik wat minder geweest maar daarover hoor ik toch verschillende meningen. De ene vind het beter dan de andere.Hof ter Mude doen zou ik zeggen maar op tijd je zaal vastleggen. Wij zijn 1 jr en 1 maand op voorhand geweest en ze hadden nog maar 1 zaal vrij. Kijk eens op hun site.GroetjesSophie
Beste Anja,Ik zou zeker niet twijfelen over Hof te Mude,prachtige zalen,enorm lekker eten,uitstekende bediening,enorm vriendelijk personeel,je bent er zeker geen nummer...enorme mooie tuin...wij komen er vrij regelamtig..trouwens dit jaar nog enkele keren...Mvg Dierk Van Paemelen..www.studiohappymusic.be
Hallo , ik ben Jürgen Naudts van disco Noag uit Zeebrugge...Ik ben zelf getrouwd in salon Denotter : en het feet was tip top in orde : Proffesionele bediening openstaand voor al uw wnesen... zeer lekker eten... mooie feestzaal mat zeer mooi terras voor recepties en een mooie tuin voor fotos...Als discobar heb ik al veel moeten geen spelen in Hof ter mude... een zaal die ook uiterst geschikt is voor een trouw : lekker eten , mooie zaal en mooi locatieVoor meer infoDisco Noah
Als fotograaf kwamen wij al een paar keer in Hof Ter Mude: één van de beste zalen in West-Vlaanderen! Ook mooi om in juni een receptie buiten te geven...