Terug naar overzicht
Bianca , Wij hadden het volgende : De officiele uitnodiging volgt nog komend jaar.Dan zijn we met alle voorberidingen klaar.Echter onze trouwdatum staat al vast.En wij willen die graag vieren met jullie als onze gast!Vrijdag 9 juli 2010 wordt dus onze grote dag...Die je alvast in je agenda reserveren mag!Groetjes Dorien 09.07.10
hey dorien,dat vind ik al een leuk tekstje, sommige mensen vinde dat stom dat we dat gaan sturen.maar ik heb toch graag dat iedereen kan komen en dan is het ook juist een lang weekend en dan zijn er mischien veel mensen weg.alvast bedankt !groetjes bianca
hey Biancawij hebben gewoon een mail verstuurd naar vrienden en familie om die datum alvast vrij te houden. jullie idee is wel originelergrLizi
Bianca , Jah we hebben hier toch leuke reacties op gekregen.En ook omdat we net in het groot verlof trouwen leek het me handig dat ze de datum al op voorhand wisten en kunnen vrijhouden.Ik heb de kaartjes trouwens gemaakt op vistaprint.be.Dorien
Ons tekstje trok eigenlijk verdacht veel op dat van Dorien, en net als haar hebben we heel veel leuke reacties daarop gekregen.Onze tekst :Onze trouwdatum staat ondertussen al sinds een tijdje vast,en we hopen deze te mogen vieren met jullie als onze gast.De officiële uitnodiging volgt nog in het komend jaar,want dan zijn we pas met alle voorbereidingen klaar.Maar neem er dus nu alvast jullie agenda even bij,en hou daarin vrijdag 16 juli 2010 zeker volledig vrij !Veel succesDavy, precies de enige bruidegom op dit bruidjesforum ;-)
Hey,Even een vraagje tussendoor? Hoe lang op voorhand verstuur je zo een kaartje het best??Grtjs Daisy
Onze save-the-dates zijn net verstuurd. We maakten zelf een kaartje met daarop: "Hou alvast 10 juli vrij, want dan trouwen wij!"Groetjes, Marijke10/07/2010