Terug naar overzicht
Hoi,Wij trouwen de dag na jullie!Wij hebben het gemeentehuis, de feestzaal, de ceremoniewagen en de fotograaf al vastgelegd. Ik heb gisteren ook al mijn trouwkleed besteld.Ook onze gastenlijst staat al op papier maar daar verandert wel nog geregeld iets aan :-)Nu ben ik volop ideeën aan het opdoen voor de uitnodigingen. We zijn er nog niet uit of we ze gaan làten maken of zelf iets in elkaar gaan steken...En jullie? Al veel gedaan?groetjesWendy 07/08/10
Hey Cindy,Wij trouwen ook een dag na jullie :-)Wij hebben al het stadhuis, feestzaal, fotograaf, videograaf, vervoer, dj, iemand voor een alternatieve viering te komen leiden en dan iemand die komt zingen :-)Dit weekend gaan we naar de trouwbeurs om wat ideeën op te doen voor uitnodigingen. Trouwkleed wacht ik liever nog 2 maand mee, moet zeggen dat ik in tegenstelling tot de meeste andere bruidjes niet echt staat te popelen om dat te gaan kiezen... Ik ga gewoon niet graag shoppen :s Ik kom altijd terug met een ik-ben-super-dik-gevoel...Veel succes nog met de voorbereidingen!!Groetjes Ellen7/08/2010