Nu Online
Momenteel zijn er 542 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidshuis te Merksem

16-10-2005 18:57:34
Hallo iedereen,

Heeft er iemand ervaringen met het bruidshuis in Merksem? Moet je daar bijbetalen voor retouches?

groetjes
sofie
10.06.06

Sofie
24-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1089

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik17-10-2005 9:12:05

Hey Sofie,

ik heb mijn kleed besteld bij het bruidshuis en ben tot hiertoe super tevreden. Toen ik mijn kleed ging kiezen heb ik alles mogen passen wat ik wou en zoveel ik wou (op het laatste twijfelde ik nog tussen 2 kleedjes en ik denk dat ik elk nog wel zo'n 3 keer aan en uit heb gehad). De verkoopster verstond ook heel goed wat ik wou en zeker niet wou en heeft geen enkel moment iets opgedrongen. Heb van haar wel heel goede raad gekregen.

Kortom ... ik kan het bruidshuis enkel aanraden!

groetjes
kathleen

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik17-10-2005 9:36:40

hoi Sofie!

Ik had mijn kleedje ook daar gekocht. De service is er inderdaad uitstekend, ze waren ontzettend vriendelijk en ze oefenden ook helemaal geen druk uit. Omdat mijn kleedje toch wel prijzig was, wou mijn mama dat ik er eerst een weekje over nadacht, en dat vonden ze daar heel normaal. Voor de retouches heb ik wel 75€ moeten bijbetalen, en dat hadden ze op voorhand niet gezegd, maar dat was het enige minpuntje. Als je op een zaterdag gaat, neem je best een afspraak omdat er dan veel volk is, maar in de week gaat het zonder afspraak ook. Succes ermee!

Gaëlle

mirella
3-12-2005
 Meld misbruik17-10-2005 12:20:08

SUPERGOEDE Service en op 5 minuten had ik daar mijn perfecte bruidsjurk gevonden

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik17-10-2005 13:25:13

Ja inderdaad, heeeeel goede service. Heb daar dit weekend mijn bruidsjurk gevonden. Heel toffe verkoopster: geen moeite te veel. Heb zeker 10 kleedjes gepast. Op een uurtje had ik het juiste gevonden.

De retouches moet je wel bijbetalen, hangt daar op verschillende papieren uit en staat ook vermeld op het blad dat je na bestelling meekrijgt.

cindy
10-6-2006
 Meld misbruik18-10-2005 10:37:35

WAT ZIJN DE GEMIDDELDE PRIJZEN VAN HET BRUIDSHUIS AUB

GROETEN VAN CINDY

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik18-10-2005 11:56:50

Cindy,

Daar hebben ze ook verschillende merken, van 1200,00 € tot 3000,00 €
voor bijvoorbeeld een Ian Stuart.
Je moet echt gewoon zeggen wat je budget is en dan houden ze daar rekening mee.

Groetjes Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...