Terug naar overzicht
Hey Sofie,ik heb mijn kleed besteld bij het bruidshuis en ben tot hiertoe super tevreden. Toen ik mijn kleed ging kiezen heb ik alles mogen passen wat ik wou en zoveel ik wou (op het laatste twijfelde ik nog tussen 2 kleedjes en ik denk dat ik elk nog wel zo'n 3 keer aan en uit heb gehad). De verkoopster verstond ook heel goed wat ik wou en zeker niet wou en heeft geen enkel moment iets opgedrongen. Heb van haar wel heel goede raad gekregen.Kortom ... ik kan het bruidshuis enkel aanraden!groetjeskathleen
hoi Sofie!Ik had mijn kleedje ook daar gekocht. De service is er inderdaad uitstekend, ze waren ontzettend vriendelijk en ze oefenden ook helemaal geen druk uit. Omdat mijn kleedje toch wel prijzig was, wou mijn mama dat ik er eerst een weekje over nadacht, en dat vonden ze daar heel normaal. Voor de retouches heb ik wel 75€ moeten bijbetalen, en dat hadden ze op voorhand niet gezegd, maar dat was het enige minpuntje. Als je op een zaterdag gaat, neem je best een afspraak omdat er dan veel volk is, maar in de week gaat het zonder afspraak ook. Succes ermee!Gaëlle
SUPERGOEDE Service en op 5 minuten had ik daar mijn perfecte bruidsjurk gevonden
Ja inderdaad, heeeeel goede service. Heb daar dit weekend mijn bruidsjurk gevonden. Heel toffe verkoopster: geen moeite te veel. Heb zeker 10 kleedjes gepast. Op een uurtje had ik het juiste gevonden. De retouches moet je wel bijbetalen, hangt daar op verschillende papieren uit en staat ook vermeld op het blad dat je na bestelling meekrijgt.
WAT ZIJN DE GEMIDDELDE PRIJZEN VAN HET BRUIDSHUIS AUBGROETEN VAN CINDY
Cindy,Daar hebben ze ook verschillende merken, van 1200,00 € tot 3000,00 € voor bijvoorbeeld een Ian Stuart.Je moet echt gewoon zeggen wat je budget is en dan houden ze daar rekening mee.Groetjes Cindy