Terug naar overzicht
Hey Ann , wij trouwen een dagje voor jullie en gaan woensdag 7 oktober onze ringen al kiezen ... ten eerste kon ik echt niet meer wachten hihi en ten tweede ze hebben ons toevertrouwd dat het goud het komende jaar en half nog gaat bijven stijgen qua prijs. Dus vonden wij het leuk om nu een vaste prijs te hebben voor volgend jaar al.Het is nooit te vroeg of te laat als jullie je er zelf maar goed bij voelen.Groetjes Dorien 09/07/10
Wij hadden onze ringen al 2 weekjes nadat we ze gaan kiezen zijn.Groetjes,Véro
wij trouwen een weekje vroeger, op 3 juli 2010.Ik stelde vorige week dezelfde vraag aan de juwelier, en die zei dat een maand op voorhand lang genoeg is.Ik zou wel iets mer dan een maand nemen hoor.grtz
Hallo,Wij zijn in juni dit jaar getrouwd en hadden onze ringen al in december vorig jaar besteld bij de goudsmid. Dit hadden we gedaan omdat we met de eindejaarsperiode 10 % korting kregen (wat veel is op zo'n bedrag) en omdat de prijs van goud sowieso nog ging stijgen. Een paar maanden later bleek ook dat we er echt goed aan gedaan hadden zo vroeg te bestellen, de ring van mijn man alleen al zou toen 300 € duurder geweest zijn..Groetjes,Katrien105 dagen getrouwd!
Wij hebben onze ringen besteld in april en we trouwen 14 november. Al een geluk want sinsdien is de goudprijs explosief toegenomen. Zijn ze vorige week gaan halen en het heeft ons 782 euro gekost, als we ze nu pas hadden besteld had het ons om en bij de 1200 euro gekost. Ik moet er wel bij zeggen dat wij zelf ringen hebben ontworpen en die door een kennis hebben laten maken. groeten Sofie
Bij ons vroegen zij 4 maanden vooraf te komen om de trouwringen te bestellen bij Fede di Oro. Wij zijn uiterst tevreden van het resultaat, ook de service was in orde met een gratis thuisaflevering. Aangezien wij 20% korting kregen hebben wij niet getwijfeld om te bestellen, bij bestelling vroegen zij 100euro voorschot en de rest werd 4 weken voor het huwelijk betaald. Bij het betalen van 100euro voorschot staat de prijs vast maw stel dat de goudkoers stijgt dan blijft de prijs van de trouwringen onveranderd. Kortom de moeite waard!
Hallo,Wij trouwen 14/05/2010 en hebben in maart onze ringen besteld maar ze zeggen toch om een 4 maanden te tellen. Wij hebben de onze besteld bij Fede Di Oro.Gwen
Hey Ann,Wij trouwen ook op 10/07/2010! Wij gaan eerst eens een kijkje nemen op de trouwbeurs in november. Ik hoop toch tegen januari onze ideale trouwringen te vinden.Hou me op de hoogte hoe jullie zoektocht verloopt!
Hey Ann,Wij trouwen op 28 mei 2010 en hebben vorige week onze ringen besteld. Ook bij Di Oro. Heel tevreden. Je kan het idd een beetje vroeg noemen, maar té vroeg kan het nooit zijn he.. :-)
Wij hebben onze ringen pas eind augustus besteld bij een ontwerpster uit Tienen die zeer de moeite waard is om eens te bekijkenwww.inemoni.be
Elke, jij reageerde op dit bericht. En zei me dat je ook 10 juli trouwt. Kan je misschien je e-mail adres eens doorgeven... dan kunnen we eens bij elkaar horen wat we elks al geregeld hebben. Alvast bedankt, Groetjes, Ann
Dat lijkt me allemaal veel te vroeg, want zou te veel in verleiding komen om al te dragen, en da's ni de bedoeling, toch?Hoe kunnen jullie daar nu aan weerstaan?
Hallo Ann,wij zijn 19/9 getrouwd. Wij hebben eerst rondgekeken op internet, in alle vitrines van juweliers en ook op een trouwbeurs. Wij hebben 1 trouwbeurs gedaan in Genk. Het enige waar ik dat interessant aan vond, waren de ringen eigenlijk (buiten dat je daar een goed inzicht krijgt in hoe het wereldje rond het "evenement" huwelijk in elkaar zit). Je kan op zo'n beurs alle grote merken op heel korte tijd letterlijk langs elkaar zien. Als je dan weet wat je wil, kan je kijken waar je die ringen of dat merk kunt kopen. Dan kun je eens contact opnemen met die leverancier/juwelier en kijken wanneer je je ringen koopt. Zoals elders in dit onderwerp staat, kan je zo wel wat geld uitsparen. Wij hebben op die beurs overal doorgaans dezelfde kortingen gezien. We hebben dan eens navraag gedaan bij onze vertrouwde juwelier. En zij hadden een speciaal actie-weekend voor trouwers. Daar hebben wij onze ringen gekocht. Zij geven je immers degelijk advies over de kwaliteitsverschillen tussen de ringen. Want verfijnd en robuust in dagelijks gebruik gaan niet altijd samen. En de bekende merken kan je overal kopen, daar hadden wij eerst uit gekozen. Maar uiteindelijk hebben we een variant van een ander merk gekozen dat we nog nergens anders gezien hebben. Dit is een degelijkere kwaliteit en lijkt heel veel op de ring die we eerst gekozen hadden. Bovendien kregen we van hen een grotere korting dan op de beurs. Niet dat je op een euro moet kijken voor een ring die je hopelijk 5 jaar aan 1 stuk gaat dragen, maar als je voor exact dezelfde ringen een paar honderd euro in je eigen zak kan steken, is dat toch mooi meegenomen.Hopelijk heb je iets aan mijn reactie.Groetjes, Filip