Terug naar overzicht
dag Chantal,Ik ga zaterdag ook voor de eerste keer kleedjes passen :)Spannend he!Naar waar ga jij?Groetjes,
Dag Chantal en Annelies,blijkbaar zijn er veel die zaterdag kleedjes gaan passen. Ik ga naar Maxim's in Aarschot. Onze huwelijksfotograaf gaat dan ook al mee om enkele sfeerbeelden te nemen. Dat gaat echt raar doen om mezelf in een trouwkleed te zien :o) Kijk er echt naar uit...
Ik ben zaterdag voor de eerste keer gaan passen en ik was meteen verkocht! De tweede jurk die ik paste was de juiste, dat voel je gewoon! Geloof me ;-)
ik heb zaterdag mijn allerlaatste pasbeurt, als alles goed is mag ik mijn kleed ook ineens meenemen joepieeeeee :-)))
@Annelies: Hihi super spannend! Heb m'n kleedje ook gekozen vandaag. Het was in Prima Donna in Deerlijk. Heel vriendelijke mensen & je voelt je daar super op je gemak! Echt een droomkleedje x3 Waar was het bij jou?Groetjes!x
@Sanne: Ik was ook SUPER nerveus pffff...constant voor de spiegel voor ik vetrok (ligt m'n haar wel goed,zit m'n smink goed) haha lachen! Maar twas zalig echt ben blij met de keuze! x3Groetjes!x
@Sigrid: Idd dit voel je direct é als het dat kleed is wat je wil. Bij mij was er ook een grote klik! Super spannend vond ik het!Groetjes!x
@Sofie: Oooooh wat super! Moet echt een leuk moment zijn als je je kleedje eindelijk kan meenemen hihi...dat ligt bij mij nog een beetje veraf...maar de tijd vliegt natuurlijk é!Groetjes!x