Terug naar overzicht
Van welk merk is het?ik had er eentje van ladybird; ook niet makkelijk terug te vinden, maar na even zoeken is het toch gelukt!Mieke13/05/06
Hoi,Ja, ik ken dat gevoel...Ik heb mijn kleedje deze middag gevonden, het as direct een WAUW! En dat vonden wij (mijn ma en schoonzus) ook héél tof. Ik mag terug gaan passen in maart en kan haast niet wachten.Groetjes Cindy24/06/2006
Hey Silvia Ik ken dat gevoel hoor, ik ben ook buitengekomen met een totaal ander trouwkleed dan ik wou maar iedereen zag het en zei waauw ...En heb het ook verschrikkelikj moeilijk om te zwijgen tegen iedereen ! GroetjesLien
Mieke,het is van Pronovias; maar ik heb al op de website gekeken en het staat er niet tussen.Ik kan wel een catalogus bestellen misschien staat het daar wel in ...Silvia
Hey ex-klasgenootje!Ik ga de 29ste voor het eerst kijken bij couture paule! Ben eens benieuwd! Mijn oorspronkelijke keuze is ook rembo styling, maar ja, als je het aan hebt kan het helemaal anders zijn hè! Groetjes,Isabelle 20/05/2006
Heb ook van de eerste keer mijn trouwjurk gevonden, wou ook persé een jurk van linea raffaëlli(heb wel schoenen van dit merk gevonden), maar stond eigenlijk niet zo goed met dergelijke jurken, heb uiteindelijk een andere droomjurk gevonden. Ben dit weekend naar de trouwbeurs geweest in Hasselt, heb mijn jurk teruggezien, vind het nog altijd de mooiste jurk, was echt in de wolken om hem nog eens te zien, want op de website staat de jurk niet zo mooi afgebeeld. Moet ook mijn mond houden, maar was zo in de wolken te zaterdag dat mijn toekomstige aan de reactie wel gemerkt heeft dat dat mijn jurk ging zijn, maar hij kan het zich toch niet meer zo goed herinneren, met of zonder sleep en de kleur, zijn eerste reactie was toch positief...In maart mag ik mijn jurk terug gaan aanpassen en ga dan ook al een proefkapsel doen...