Nu Online
Momenteel zijn er 812 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen bij de AVA

1-10-2009 21:25:15
Hoi allemaal,
Ik ben deze week in de AVA de boeken gaan lenen met de voorbeelduitnodigingen. Er staat iets tussen dat we héél mooi vinden maar we kunnen er niet goed aan uit hoeveel het ons nu zou kosten. Op de binnenkant van de kaft staat een opsomming van alle voorbeelden met daarbij de prijs (in ons geval 2,42€) en dan is er nog een apart kadertje waarin staat 'prijs drukwerk' maar daar staat geen bedrag bij. Die 2,42€ is dat dan alleen de prijs voor het papier? Weet iemand hoeveel daar dan ongeveer bijkomt voor het drukken van de tekst?

Alle ervaringen met uitnodigingen van de AVA zijn welkom!! Zoals wachttijden, service,...
Mercikes al op voorhand!

Wendy
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 870

e

Meld misbruik1-10-2009 22:11:41

Hallo,

Wij zijn ook al eens bij AVA gaan informeren. De prijs die in de boeken staat is de prijs van de kaart. Kijk goed na of de enveloppen zijn inbegrepen in de prijs. Dit hangt af van boek tot boek.

Dan komen daar nog drukkosten bij:
- eerst drukgang (opstartkost) 62 euro (dit is de binnenkant van de kaart)
- opdruk voorkant 20 euro
- uitnodigingskaartjes 20euro (per kant)

Dat zijn ongeveer de vaste kosten.

Hopelijk ben je met mijn uitleg iets.

Succes!
E.
-x-

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik1-10-2009 22:39:20

Hey e

Dank u voor de informatie!
Nog een klein vraagje: die prijzen die je opsomde, voor hoeveel exemplaren is dat dan?
En als je 4 verschillende uitnodigingskaartjes zou willen (4 verschillende tekstjes), hoe gebeurt dat dan?

De uitnodigingskaartjes zitten al standaard in het ontwerp dat wij zouden kiezen, maar we zouden er moeten hebben voor de mensen die 's morgens bij ons uitgenodigd zijn, voor de mensen van de receptie, voor die van het avondfeest en dan nog die op receptie én avondfeest zijn uitgenodigd.
Op onze voorkant staat niks, dus dat valt dan al weg voor ons. Het is een kaart die ín een hoesje steekt en als je die daar dan uittrekt, komt de eigenlijke uitnodiging tevoorschijn.
Bedankt voor de tip van de enveloppen. Dat moet ik idd eens nakijken :-)

Sara
1-8-2009
 Meld misbruik2-10-2009 8:59:39

Soms is het beter van naar een drukkerij te gaan, die hebben dezelfde boeken met kaarten zoals bij AVA maar hun prijzen zijn veel duidelijker!

e

Meld misbruik2-10-2009 10:54:56

Voor elke druk die erbij komt is het 20euro gewoon.

Bijvoorbeeld:
- we hebben 50 uitnodigingen in totaal (2euro)= 2*50 = 100 euro
- 35 uitnodigingskaartjes (20 cent)= 35*0.20= 7 euro
- opstartkosten = 67 euro
-druk voor binnenkant kaart = 20euro
- druk buitenkant (onze namen) = 20 euro
- druk kaartjes = 20euro

Sommige drukkers werken ook met wisseldruk. Dat wil zeggen dat je bijvoorbeeld 4 versies maakt van de uitnodiging en dat dan altijd de tekst moet verandert worden. Ik weet niet of je daar zoveel bij uitspaart.

Ik hoop dat dit al wat duidelijker is.

Groetjes! -x-

Sophie

Meld misbruik2-10-2009 16:31:47

hey

Wij hadden bij ava geinformeerd en dan was het 100 euro drukkosten.
Wij hebben onze kaartjes online besteld bij paper-wish.com. Eerst was ik wat bang omdat alles online gebeurt maar tis een betere prijs voor identiek dezelfde kaartjes incl. enveloppe. Heb ze besteld en ik moet zeggen ze zien er prachtig uit. Net hetzelfde als bij de drukker.

groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-10-2009 18:23:39

De prijs ken je ondertussen al van hieronder.
Wij waren héél tevreden van AVA! Op 2 weken tijd hadden wij al onze kaarten.
Ook een voordeel: je betaalt geen meerkost als je in kleur wil drukken. Bij een drukker durft dat te variëren. Onze tekst werd in het framboosroze gedrukt, maar wilden we dit nu in het zwart of in het appel-blauw-zee-groen, dat kost allemaal evenveel!

Groetjes,

Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...