Terug naar overzicht
Dag Deborah,je kan ook naar Mia Monta in Zottegem gaan. Ze verkopen niet echt merken maar alles wordt daar op maat gemaakt. Misschien toch wel de moeite waard om even te gaan kijken en niet ver van Geraardsbergen.Veel succes met je zoektocht!Groeten,Eva
Hallo,ik heb net mijn trouwjurk gekocht bij mode show en ben heel tevreden van de service. Ze hebben veel keuze en het meisje dat je helpt passen is heel vriendelijk en kent haar stiel.groetjes!
Hallo,Inderdaad mia monta in zottegem. Een aanrader. Zeer vriendelijk en mooie stijlvolle kleedjes en doen de retouches zelf.Groeten, Annelies.
ik ben bij modeshow al eens gaan passen. het was een linea raffaeli kleedje dat ik heel mooi vond op papier en absoluut wou passen, maar eenmaal dat ik het aanhad, was het zo mooi niet meer. ik stond er niet mee en mijn ouders vonden dat ook. de mevrouw die hielp passen vond dat niet en de meneer was zeer lastig toen ik het kleedje niet kocht. ik mocht maar 1 keer langsgaan om te passen zei hij (dat moet je ook opschrijven in een logboek), dus als ik later nog een ander kleedje wou passen, dan kon dat niet meer. ik vond het toch niet zo een goede ervaring. de kleedjes die ze daar verkopen hebben ze in andere winkels ook, want bij mijn weten hebben ze nog geen eigen ontwerpen.over mia monta heb ik al veel horen stoefen en daar ga ik waarschijnlijk ook eens langsgaan.ik ben ook uit de buurt van g'bergen en ben nog op zoek naar een kapper en visagiste. heb jij al iemand gevonden of op het oog?groetjes,sophie
Mijn kleedje komt ook van in Mode-Show.Je mag eerst kijken in een boek en dan de kleedjes aanduiden die je wil passen. Ze verkopen ook outlet jurken met serieuse kortingen!!!De vrouw die me hielp met passen was zeer vriendelijk en gaf goed advies. Ik heb zowel ook enkele outlet jurken gepast en de verkoopster raadde me zelf aan om een outlet te kopen... Dus ze willen je zeker niet met het duurste opsolferen.Een aanrader hoor!!!
hoi sophie,Ik heb jammer genoeg nog niemand op het oog en ben ook nog op zoek. Als jij iemand moest vinden geef je mij dat door? Als ik iemand moest gevonden hebben en jij hebt nog iemand nodig, laat ik dat ook zeker weten!ik zal zeker eens langsgaan bij mia montaen hopelijk vind je je kleedje snel :)groetjes Deborah