Terug naar overzicht
Redelijke prijs. Bij ons is dat ongeveer hetzelfde.
Hey!Ik denk ook dat dit een redelijke prijs is. Wij betalen 75€ pp. voor aperitief en tapas- voorgerecht-hoofgerecht-dessertbuffet en drank. Is een beetje in dezelfde lijn é. xx
Wij hebben 120 euro per persoon betaald.Receptie van 1.5 uur, vijf-gangenmenu met dessertenbuffet en wijn en water à volanté + een drankforfait tijdens het dansfeest.
Hey,Ik denk dat dit zeker niet overdreven is. Uit vroegere vragen uit dit forum, leid ik af dat het gemiddelde toch rond de 65 à 75 euro ligt. Bij ons is het nog iets lager omdat we iets beperktere keuze voor het eten hebben gekozen om de prijzen wat te drukken. In totaal zijn we ongeveer 55 euro pp kwijt voor het avondfeest met eten.GroetjesKim
Wij zullen ergens tussen 65 & 75 euro uitkomen!
Wij zitten aan 70€, maar met ook nog het voorgerecht & soep en een drankenforfait voor het dansfeest erbij.Dus 62€ lijkt mij toch ook een normale prijs te zijn.
Ik vind dit echt een super prijs!!!Wij kunnen gewoon geen avondeten aanbieden omdat het ongeveer 100 euro per persoon is, en dan kunnen we niet.We geven een heeeeeeeel uitgebreide receptie, en dan een dessert- en kaasbuffet, en drank tot 2uur. En dat is 74 euro pp.groetjes
Te veel of te weinig kan je moeilijk zeggen, hangt allemaal af van wat je er voor krijgt.Wij betalen nu voor 'n receptie met vele hapjes en schuimwijn 19 euro, eigenlijk veel meer dan ik wou, maar ja...Voor een landenbuffet incl. dessertenbuffet en dranken tot 3u betalen we 62 euro per persoon, dat is dan weer wel 'n scherpe plaats.Uiteraard zit de schoonheid van de zaal (het decor zeg maar) en haar decoratie, allures (kasteel vs. simpel zaaltje), ... daar meestal bij in begrepen.Maar al bij al... een goede prijs denk ik idd. Was het overal maar te doen voor die prijs! :)
eerlijk ja wij nemen een trateur en wij betalen rond de 35 a 40 euro per persoon met alles erop en eraan = uitgebreid dessert buffet er in begrepengroetjes franka
Wij zitten voor aperitief, voorgerecht, hoofdgerecht, dessertenbuffet en drank heel de avond aan 85 euro per persoon.Dus jouw prijs is zeker niet veel.
Bij ons ongeveer 100 euro voor volledig menu en drank tijdens diner.
Zijn de dranken inbegrepen enkel tijdens het eten of langer???met zo'n prijs zou de drank inbegrepen moeten zijn tot ong. 02.00u of zogroetjes
Wij hebben locatie 't Driessent (van Bart Claes) in Diepenbeek gekozen voor ons huwelijk, prijskaartje (voor het door ons gekozen menu) = 58 euro per persoon, zeer uitgebreid buffet, (pasta's, 4 soorten vis, 4 soorten vlees, aardappelbereidingen, salade buffet, uitgebreid dessertbuffet en bruidstaart + drankforfait van 19h tot 04h inbegrepen)Niet te vergeten dat het een echte droomlocatie is (neem eens een kijkje op de site!!) is dit echt goedkoop !! Dus 62 is ook echt nog goedkoop !! Als ik sommige prijzen hoor van vrienden die trouwden !! We moeten wel nog een tweetal uurtjes zien te vullen (van 17h tot 19h) aangezien we al vanaf 17h op de locatie zullen zijn maar dat moet nog besproken worden... Aangezien wij 1250 euro exclusiviteit voor de hele dag moeten betalen op de locatie gaan we zelf voor een receptie zorgen... Grtjs12-06-2010
hoi, bij ons is het receptie met 7 hapjes per persoon en schuimwijn, voorgerecht, hoofdgerecht, dessert en drank tijdens het eten en drank tot einde het feest en we komen op 65€ per persoon. Natuurlijk is het al te zien wat je neemt van menu. wij hebben het menu zelf samen gesteld. dit bij Saint Germain in Diksmuide.
de receptie was 20 euro pp maar met heel veel hapjes je was nooit zonder iets wij betaalden 55 euro pp voor de avondgenodigden aperitief met hapjes- voorgerecht-hoofdgerecht -dessert- koffie met met versnapperingen-en gans de tijd drank tot het feest was afgelopen en dat was om 5.30