Nu Online
Momenteel zijn er 812 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen fede di oro wnnr erom mogen

2-10-2009 16:41:01
Hye dames

wij hebben een hele tijd trg ringen besteld bij fede di oro. Toen werd er gezegd dat wij de ringen begin september mochten komen ophalen. Toen ik wou mailen voor een afspraak (wist nog niet dat er gesmst werd) kreeg ik te horen 4 weken voor de trouw dat we erom mogen. We zijn nu 4 weken voor de trouw en nog steeds geen sms gekregen. Is dit normaal?

groetjes

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 394

Cindy
10-10-2009
 Meld misbruik2-10-2009 19:55:09

Hallo Sophie,
ik heb net hetzelfde voorgehad! Wij zouden de ringen ook begin september krijgen, maar de 10e nog altijd niets van gehoord. Wij hebben dan gewoon gebeld en het antwoord was dat er na ons nog verschillende koppels waren geweest die voor ons trouwden en dan ook voorrang kregen (vind ik wel niet echt correct, want dan is het precies of je gestraft wordt omdat je op tijd gaat). Ze waren ermee bezig... de 20e nog niets van gehoord, weer gebeld. Vorige week werden ze dan afgewerkt en donderdags zouden ze verstuurd worden. Ikke vrijdag thuisgebleven, maar 's morgens toch nog eens gebeld voor de zekerheid... ringen waren nog niet verstuurd. Omdat nu maandag dan de enige dag was dat ik thuis was, hebben ze wel moeite gedaan om de ringen te versturen, en we hebben ze idd nu maandag aangekregen. Ook maar nipt 2 weken voor onze trouw op 10 oktober!
Cindy

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik2-10-2009 21:13:56

Uiteindelijk komt alles wel goed bij FDO.
Ik ben er ook n og tussen gekomen. Sorry. Na nog geen 2 maand na de trouw doe ik mijn ring al stuk. Op't werd heel hard gestoten met als gevolg een diamant stuk. Is zeldzaam, maar het kan. Ik heb mijn ring vorige week terug gestuurd en vandaag tip top terug gehad. Ik heb hem ineens een maatje kleiner laten maken. Allemaal geen probleem, garantie. Ge moet dat eens op een ander proberen. Ze zouden nogal snel zeggen, dat heb je zelf stuk gedaan.

groetjes, Carolina

Cindy
8-4-2010
 Meld misbruik3-10-2009 9:16:06

De ringen werden bij ons 3 weken voor het huwelijk afgeleverd, het komt nu ook niet op nweekske natuurlijk. Als ik hier op tforum al die positieve dingen lees over hun zaak, denk ik dat je niet moet vresen voor een laattijdige levering. Het is zeker de moeite waard om wat geduld uit te oefenen want het resultaat van onze trouwringen is supermooi!

Mieke
14-11-2009
 Meld misbruik3-10-2009 10:02:44

Hallo,
Wij trouwen 14/11 en had ook al eens gemaild enkele weken terug. Als antwoord kreeg k ook, dat ze nog in productie waren en dat ze ons wel zouden verwittigen ... Dus nog wachten zekers?
Grtjs
Mieke

lise

Meld misbruik5-10-2009 23:14:09

wij zijn getrouwd op 26 september en we hebben er een week ervoor mogen gan halen geen paniek je krijgt ze wel en het resultaat is schitterend mijn ringen zijn heel prachtig

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...