Terug naar overzicht
ja in rijsel tati marrige die heeft veel spulletjes van de trouw en niet duurje zou eens moeten kijken groetjes franka
Hallo Flore,het zou kunnen dat Tati Mariage (in het Franse Lille) je hieraan zou kunnen helpen. Evenwel is het nog te vroeg om nu reeds te gaan, de nieuwe collectie is pas binnen eind oktober. Maar je vindt er wel vrij veel. Misschien is het beter vooraf even te bellen (tel.nr te vinden op internet) en te vragen of zij bolero's met mouwen OF winterbolero's verkopen.Zo weet je tenminste of je de reis niet helemaal voor niks doet :)Groetjes
Hallo,Wanneer en waar trouwen jullie in november? Wij de 14e in Brugge ... begin ook te denken dat het wel fris zal worden ...Nog veel te regelen?Groetjes,Mieke
Hey Flore,Troost u meid, zit met hetzelfde probleem. Ik vind ook nergens een degelijk jasje/bolero tegen een betaalbare prijs. Wij trouwen namelijk ook in november (26/11/2009 in Merksplas) en wil ook gene kou gaan hebben.Groetjes Jessica26/11/2009
ja, moeilijk om te vinden wij trouwen 27 november in roeselare Dus dringend bolero nodigNog paar dingen regelen, maar nu begint de stress te komenwat doen jullie met je kapsel? Opsteken Of los ook nog op zoek naar witte schoenen en accesoires dus geef mij maar tips :)
Heyla,Mijn haar zal los zijn, maar tis halflang en opsteken doe ik nooit, dus ook niet op mijn trouw é.Voor schoenen heb je toch een bekende winkel in de winkelstraat in roeselare? Sowieso Roeselare heeft heel veel schoenwinkels dus daar zul je wel iets vinden!Succes nog!Mieke
hallo,kheb een afspraak gemaakt met de kapper dan kan zij eens zeggen wat er best bij mij past, kheb ook half lang haar dus denk ook los te laten hoor ja kmoet dringend naar het stad gaan kijken voor schoenen nog geen tijd gehad maar een goedkope bolero vinden, dat is een andere zaak he groetjes
In roeselare is ook een outletwinkel van bruidskleding. Misschien kan je daar eens een kijkje gaan nemen? En anders een mooie witte, brede sjaal zoeken die je rond je schouders kan leggen?Veel succes met je zoektocht!
is dit outlet la sposa dat je wil bedoelen? daar ga ik dinsdag naar toe. Ben benieuwdmvg flore
een tip: vestje zeker passen met trouwkleed!Ik trouw ook in november en had meteen een vestje bij mijn trouwkleed gekozen. Bij mijn eerste pasbeurt bleek dat het er niet helemaal mee paste. (mijn jurk is met halter) Nu gaan ze een aantal aanpassingen doen zodat het toch mooi is.succes!