Nu Online
Momenteel zijn er 468 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal regio antwerpen

3-10-2009 3:45:08
Hey allemaal,
Wij zouden graag trouwen in juli 2010. We zijn al in enkele zalen gaan kijken, maar steeds blijkt alles nogal duur te zijn. We zitten met een beperkt budget en 180 mensen. Heeft iemand een suggestie voor een avondfeestzaal? We zouden graag dessertbuffet doen.

Groetjes Tamara

tamara
3-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 1822

Ellen
26-5-2012
 Meld misbruik3-10-2009 9:49:24

wat versta je onder beperkt budget? Welke bedragen moeten we ons daar bij voorstellen?

Ben je al eens gaan zien naar het fortje in deurne?

groetjes

tamara
3-7-2010
 Meld misbruik3-10-2009 9:52:01

We hebben ongeveer 6000 euro. In het fortje zijn we nog niet gaan horen, zal ik zeker eens doen;

Groetjes

Annelies
27-2-2010
 Meld misbruik3-10-2009 10:21:18

vb Familia in Nijlen. Wij vonden deze niet zo mooi, maar het is wel budgetvriendelijk.
Wij gaan voor La Grange in Massenhoven. Daar heb je ook een budgetvriendelijk(er) dansfeest.
Succes!

Ellen
26-5-2012
 Meld misbruik3-10-2009 13:20:46

Hof van Aragon in lier valt ook nog redelijk dacht ik.

Kasteel rivierenhof deurne?

Kwadraat in Ekeren?

Antwerpen is gewoon heeeeel duur om te trouwen!
Waar zijn jullie al gaan zien?

Ellen
26-5-2012
 Meld misbruik3-10-2009 13:20:48

Hof van Aragon in lier valt ook nog redelijk dacht ik.

Kasteel rivierenhof deurne?

Kwadraat in Ekeren?

Antwerpen is gewoon heeeeel duur om te trouwen!
Waar zijn jullie al gaan zien?

Sylvie
16-10-2009
 Meld misbruik3-10-2009 20:53:28

't Fortje in Deurne is zeker een aanrader!
Wij doen ons zéér budgetvriendelijk feest daar.

Sylvie
16/10/2009

tamara
3-7-2010
 Meld misbruik4-10-2009 4:17:13

We zijn al gaan kijken naar de Lilse bergen en in de Mosten. Bij de lilse bergen waren de doorgegeven prijzen zonder BTW en bij de Mosten was de zaal te klein.

We nemen regio antwerpen dus wel redelijk ruim, morgen gaan we kijken naar het mollenhof in Poederlee (tegen Mol)

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik4-10-2009 11:55:57

De Kapelhoeve in Turnhout. Via de autostrade ook maar 20-25 minuten hé.
Goeie betaalbare feestzaal. Menu's kan je zelf samenstellen.
Hou er wel rekening mee dat als je in juli trouwt er veel meer mensen afvallen. Wij zijn 1 augustus getrouwd en van de 200 genodigden schoten er nog 140 over!!!! Het was het laatste weekend bouwverlof. Bijna alle wegblijvers waren nog op reis, of kwamen die dag thuis.

groetjes, Carolina

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik4-10-2009 11:57:13

Of een parochiezaal en een traiteur. Bv. keurslager Adriaensen uit Gierle. Menu's en buffetten ook zelf te kiezen.

groetjes, Carolina

tamara
3-7-2010
 Meld misbruik4-10-2009 12:06:37

Ik heb net gebeld naar de Kapelhoeve en helaas is die al niet meer vrij.

Wij rekenen er een beetje op dat niet iedereen zal komen, we vragen 200 personen en rekenen op ongeveer 160 mensen.

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik4-10-2009 13:57:24

de zaal van restautant Zuid-West te lier is ook heel mooi!!! alleen effe informeren tot hoeveel pers. het kan!!
Veel succes
patricia

inge

Meld misbruik4-10-2009 14:18:32

Hey Hallo,

probeer anders "de Zilvermeeuw"eens zit op het domein van het zlvermeer. Heel mooie omgeving, mooie zaal en niet overdreven duur.
Je kunt daar normaal gezien een feest op jullie maat laten maken.

groetjes

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik4-10-2009 14:46:32

Beste Tamara,

wij hebben ook aardig wat researche gedaan, op onze site hebben we een overzichtje geplaatst met de linkjes naar de zalen.

http://trouwen.annunaki.nl/trouwlocatie/trouwfeest-in-a...

De budgetvriendelijkere zijn de Watermeulen (net over Schelde), Hof van Reyen, Kasteel Fruithof, De Kaasboerin (maar is te klein als ik zo lees), Feestzalen Flores, Lawrence, etc...

't Is niet strikt genomen Antwerpen, maar wel in nabijheid van Antwerpen, mocht ni langer dan halfuur rijden zijn voor ons.

Veel succes! Wij trouwen ook die maand, wanneer jullie?

tamara
3-7-2010
 Meld misbruik4-10-2009 22:11:14

Amai handig zo'n lijst!

Wij willen trouwen op 3 juli, wanneer jullie?

Groetjes Tamara

ivette

Meld misbruik4-10-2009 22:48:21

Hallo,

Feestzaal erato kan je alles bekijken op hun site . zelfs de prijzen en keuze's zo weet je al op voorhand wat je feest zal kosten.

yvette

Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik5-10-2009 9:50:32

Zaal Rubens in Berlaar valt ook mee van prijs. Gezellige zaal, vriendelijke mensen, lekker eten.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik5-10-2009 20:05:13

Wij trouwen 24 juli. :)

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik7-10-2009 18:41:29

Hey Tamara :D hard op zoek dus! haha, ik zit hier ook mee te lezen, want jawel, wij zijn ook hard op zoek ;-) Dus mocht je een goeie vinden, let me know! Wij gaan zien naar 't fortje in deurne (achter de hoek) en blijkbaar is die dus wel goed en redelijk budgetvriendelijk?
We gaan u toch nog voor zijn, wij gokken op 5 juni, maar moet nog in orde gebracht worden op het gemeentehuis.
Maar ben ook al een lijst aan het samenstellen met allemaal zalen die we moeten gaan bezoeken... Dat worden drukke weekends!

tamara
3-7-2010
 Meld misbruik8-10-2009 20:26:13

Super he, leuk om je ook via deze weg te horen! Wie had dat gedacht da wij rond dezelfde periode gingen trouwen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info