Terug naar overzicht
Hey SabineWij gaan een viering houden met rent-a-priest. We hebben eerst contact gehad met de goede herder. Wij hadden liever iemand van Limburg en zij moesten van Dendermonde komen.Wij gaan een kapel huren wsl om de viering in te laten doorgaan.WE hebben ons gesprek pas in januari omdat we in september gaan trouwen.GroetjesJEssica
Wij gaan een viering houden met de uvv . Volledig gratis en alles is zoals je het zelf wil. bij het eerste bezoek krijgen jullie een vragenlijst om elk apart in te vullen zonder met elkaar te bespreken.Eerst dachten we waarvoor is dit nodig maar bij de verdere afspraken zie je alles evolueren en zie je dat het toch heel tof is hoe jullie over elkaar denken . Wij hebben daar heel goede ervaring mee en alles komt echt wel op z'n pootjes stap voor stap krijg je meer en meer inspiratie door dat jezelf op zoek gaat welke rituelen je wil gebruiken tijden jullie viering. Wij kijken echt al uit naar volgende week zaterdag 10/10/09 Zalig gewoon .
Alvast bedankt voor de info.Ivette, waar doen jullie de viering dan? En gaan jullie ook muziek gebruiken tijdens deze viering?Dankjewel!Sabine
Hey,Wij doen ook een viering via rent-a-priest, en die gaat door in de feestzaal zelf, dan zijn we al direct op onze bestemming.Wij hebben al meer info van rent-a-priest. Als je wil, kan ik je al iets doormailen, dan heb je mss al een idee.Milena
Wij doen de viering in onze feestzaal mechelen. Alles hebben we zelf gekozen onze teksten en onze eigen liedjes.zelfs een vriendin speelt tussenin ook nog trompet. en alles doe je zoals je het liefst wil hebben niets moet in volgorde zijn zoals in de kerk. Als je nog vragen hebt stel ze maar gerustYvette
Hey YvetteIn onze feestzaal ('t hof van welde in nossegem) is er niet veel plaats voor zo'n viering. Wij hadden dit ook graag gedaan om dan zo aan te sluiten met de receptie en het feest. Maar ik denk dat we een andere locatie zullen moeten vinden. Suggesties zijn hier ook altijd welkom!DankjewelSabine
Wij houden onze viering met rent a priest in de tuin van onze feestzaal, kasteel oudenberg, indien slecht weer kan het daar ook binnen doorgaan !!
Wij hadden ook een viering met rent-a-priest in de feestzaal zelf.Groetjes,elisadiana1@hotmail.com
@ Sabine,Mijn zus is ook in het hof van welde in Nossegem getrouwd. ze hebben er een alternatieve viering gedaan in het kleine zaaltje vooraan. Daarna moest iedereen uit het zaaltje (ong een 15tal min), maar de fotograaf trok toen van elk koppel apart buiten aan de uitgang een foto. Daarna was de receptie in de kleine zaal. Na de receptie werd het volk verwacht in de grote zaal voor het diner + dansfeest. Dus echt wel mogelijk in deze zaal. Heel vriendelijke mensen trouwens!
Hey NathalieHet zijn inderdaad vriendelijke mensen. 15 minuten voor een viering? Dat is wel erg kort hè? En kon iedereen er dan bij zijn? Met hoeveel personen waren jullie dan?GroetjesSabine
Hoi!Wij doen ook een alternatieve viering in de tuin van onze feestzaal. Ik vind het alleen heel moeilijk om de viering in mekaar te steken. Ik heb al een aantal mooie teksten gevonden, maar toch niet voldoende... Waar vinden jullie mooie teksten? Suggesties en voorbeelden welkom op stinuske@hotmail.comAlvast bedankt!Marjan