TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
3-10-2009 17:08:19
Wat wij naar de zaal hebben gebracht: gastenboek met gepersonaliseerde pen, bedankingen voor de ouders en de getuigen, de enveloppendoos, mijn reserveschoenen om te dansen, de tafelkaartjes, de menukaarten, een alfabetische gastenlijst,... De dag zelf: mijn identiteitskaart, een mini-deo en mijn lippenstift.
Groetjes,
Véro
|
|
tami
26-6-2010
|
3-10-2009 17:26:50
Beste An, de dag ervoor geven wij dit af : zaalplattegrond met tafelplaatsing, schikking vd gasten aan tafel, tafelnaamkaartjes en -houdertjes, menukaarten, tafelcameraadjes, reserve schoenen & kousen, avondtenue bruid, reserve hemd bruidegom.
de dag zelf : pijnstillers, deo, tandpoetsgerei, make-up retouche stift, mini busje haarspray, parfum, veiligheidsspelden, mini naai-setje, paraplu's, plaid voor de fotosessie, en... zakdoekjes natuurlijk :)
Groetjes
|
|
isabelle
16-9-2009
|
4-10-2009 17:39:26
mijn noodkit bestond uit: veiligheidsspeldjes, compeed, schoenpoets (na de fotoshoot waren mijn witte schoenen groen), naaigaren en enkele knoopjes, parfumpje, deo, reserveschoenen, dafalgan, lippenstift, poeder / make-up, spiegel, reservelenzen, ... en ik heb het echt allemaal nodig gehad (ugh)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|