Terug naar overzicht
Proficiat Chantal, ik trouw op dezelfde dag als jij.Heb gisteren ook een mooi kleedje van Ian Stuart gezien, maar mijn vraag.Wat kost zo'n kleedje van deze ontwerper??Nathalie17/07/2010
@Nathalie: Hey!x Dank je wel hoor meid oooh wat leuk dat je ook op die datum trouwt hihi...Ja ze zijn mooi é z'n kleedjes amai...heb er een paar aangedaan maar dit dat ik gekozen heb stond me echt super. De prijs van m'n kleedje is 3165 euro. Dus hij zit wel al in een hogere prijsklasse maar je kleed is ook wel prachtig afgewerkt dus begrijp die prijs wel ergens. Je moet een klik hebben é met je kleedje. Dat moet gewoon perfect zijn! Veel succes bij de keuze van jouw kleedje meid!xGroetjes,Chantal17/07/2010
hallo Chantal,Welk kleedje heb je gekozen? Ik ben op 15 augustus getrouwd en had ook een Ian Stuart aan. Ik had het type Mokalita.Iedereen vond mijn kleed fantastisch.Ik heb mijn kleed thuis op een paspop geplaatst.GroetjesSophie
echt super tof voor je dat is plezant groetjes franka
@Sophie: Hey meisje, ik zou je het hier wel willen vertellen welk kleedje ik gekozen heb maar er lezen hier een paar mee die dit nog niet mogen weten :-) snap je? Mokalita vind ik ook een heel mooi kleed. Ik zou ook m'n kleed na m'n huwelijk op een paspop plaatsen... Maar is even zoeken waar ik zo'n paspop kan vinden natuurlijk ;-)Groetjes,xChantal17/07/2010
@Franka: Ja echt heeeeeel leuk!! Zou zo terug gaan :-) hihiGroetjes,Chantal17/07/2010
Hallo Chantal,Ik hab mijn paspop van een tante van mij gekregen. Maar in Lasposa waar ik mijn kleedje gekocht heb zeggen ze dat je dat vaak goedkoop in een kringloopwinkel kunt kopen.Groetjes Sophie
@Sophie: Na m'n huwelijk ga ik zeker eens hier en daar kijken in zo'n kringloopwinkel voor een paspop! Bedankt voor de tip!Groetjes,Chantal