Terug naar overzicht
Heyla,Mijn kleedje is ook van leijten. Ik heb hem gekocht in juli en de normale prijs was 1150 euro ik kreeg hem in de solden voor 750 euro ( is van de collectie 2009)Normaal zijn de kleedjes allemaal onder de 1200 euro, vertelde de verkoopster me.Veel succes Liesbeth7/05/2010
Ik heb vorige week mijn kleed besteld. Het is het model GL72187 van Leijten geworden (collectie 2010) en de prijs is 1250€. Ik wil wel nog wat aanpassingen laten doen, waardoor er nog 100€ bijkomt.Ik ben er superblij mee! Ik heb heel veel mooie modellen gevonden bij Leijten, ik vind het een super merk!! Zeker een aanrader!
Hey!Bedankt voor jullie enthousiasme! :-)Waar hebben jullie je kleedje gekocht? Er zijn precies niet zoveel winkels die dit merk verdelen?groetjes,Lien
Hey,Ik heb mijn kleed besteld bij bruidsmode Ariane op de grote markt van Sint-Truiden.Het is een héél klein, zelfs iets wat ouderwets winkeltje, maar als je er uw droomkleed vindt, maakt dat niet uit hé :-)Ze zijn daar supervriendelijk en héél flexibel! Over de service niks dan lof!
HalloIk ben 25/04/2009 getrouwd in een leijten-jurk. Superkwaliteit trouwens en een gevarieerd aanbod. Ik had een corset + rok met lange sleep. Ik was er zeer tevreden mee.De prijzen varieren natuurlijk een beetje. Het mijne was 1000 euro. Mijn voorkeurjurken waren bijna allemaal creaties van Leijten Creations.Veel succes