Terug naar overzicht
een feest heb ik er nog niet meegemaakt, zijn ook nog niet zo lang nieuwe eigenaars. Maar het is er wel een prachtige plaats
Sarahwij zijn ook gaan kijken omdat het zo'n mooie locatie is! Alleen mochten wij er niet onze BBQ doen die we zo graag willen dus hebben we maar verder gezocht...Zelf heb ik er ook nog geen pos/neg commentaren over gehoord maar ik denk wel dat ze het professioneel aanpakken! Hoe ze ons toen hebben ontvangen geeft al een eerste indruk van hun stijl hè.Veel succes nog!
Wij hebben er definitief onze zaal vastgelegd. Met net 120 genodigden is het zeker een voltreffer imho. De vrouw des huizes is heel professioneel, alles is bespreekbaar, ook in menu/buffet naargelang seizoensgerechten etc...We kregen ook al 'n fles witte en rode huiswijn mee om te proeven, ginder proefden we dan hun huispils.Denk dat je daar zeer goede prijs versus kwaliteit krijgt. Na 24 juli volgend jaar kan ik dat pas objectief zeggen, want de prestaties moeten allemaal nog geleverd worden natuurlijk.
Onze zaal ligt er ondertussen ook al vast, wel pas voor in augustus, dus jij zal ons voorgaan :)Wij zijn ook steeds vriendelijk onthaald geweest, maar hebben wel geen fles huiswijn aangeboden gekregen :(Hou ons op de hoogte over hoe het daar bij jullie gegaan is hè, in juli :)
besteIk zou heel goed nadenken wat je wil want de prijzen zijn daar heel hoog voor wat je krijgt. Ik kan het weten. Informeer goed naar de prijzen, en ga ook eens op een ander kijken wat het kost en je zal snel veel geld sparen
Hi Kathleen, kan je mij meer vertellen over je ervaringen in het hof van coolhem? (eten, bediening etc.) Hebben jullie buffet of diner genomen en hoe was het?Bedankt!