Nu Online
Momenteel zijn er 531 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sportwagen/Oldtimer gezocht

4-10-2009 10:45:24
Hallo iedereen!

Ik ben op zoek naar adresjes waar je goedkoop een sportwagen of oldtimer kan huren. Aangezien wij met een krap budget zitten, hadden we oorspronkelijk geen wagens voorzien. Toch weet ik dat mijn verloofde dit leuk had gevonden, en graag zou ik dan ook als verrassing toch ergens een budgetvriendelijke wagen willen vinden.

We trouwen in regio Waasland + hebben daarna een receptie in regio Wachtebeke-Ertvelde.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

E
24-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 918

tami
26-6-2010
 Meld misbruik4-10-2009 13:19:35

Hallo E,
bel eens naar Allstar Jaguar te Herent. (www.allstarjaguar.be )
Ik heb daar ooit een prijs gevraagd en dat kwam voor een Jaguar classic en 1 chauffeur voor 2 uren op 100 € (verplaatsing inbebrepen maar dat was tot Gent).
Voor de Excalibur en Lincoln was het 200 €.
Ze hebben ook koningslimousines maar daar moet je rap bij zijn.
Toeslag 25 €/bijkomend uur voor alle wagens.
Let wel, deze prijzen zijn misschien niet meer geldig want ik heb die al een hele tijd geleden eens opgevraagd. Best gewoon eens bellen om een prijs te vragen.
Sukses !
Groetjes

tami
26-6-2010
 Meld misbruik4-10-2009 13:23:15

nog even vermelden dat je bij Allstar in Herent ook een Ferrari vindt. Helaas beschik ik niet over een prijs daarvoor...
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...