Terug naar overzicht
Hello,Wat is voor jullie betaalbaar vervoer? :)Wij huren een bus via Vancat in Roeselare.Heel vriendelijke mens!Groetjes,Milena
Hallo Lies,hoeveel personen zou die bus moeten vervoeren ? En is het transport bedoeld om alleen naar stadhuis/kerk/feestzaal mee te rijden of bv. ook om mensen 's morgens vroeg (na het feest) terug mee naar huis te voeren...?Groetjes
De bus zou 16 personen moeten kunnen vervoeren... Dus eigenlijk moet het geen hele grote bus zijn, maar bv. een VW busje is dan ook weer te klein...Wat betreft ons budget... Ik heb al bedragen gehoord voor het huren van bv. een busje voor 750 euro. Dat vind ik persoonlijk de moeite niet waard om dan uiteindelijk misschien 1 uur in totaal in die bus te zitten... Het is de bedoeling dat de bus ons vervoert van ons thuis naar het stadhuis, de kerk en dan de feestzaal. GroetjesLieselote
Beste Lies,al eens overwogen om een taxibedrijf aan te spreken die bv. Mercedes minibusjes heeft ? Daar kunnen 8 pers. in. Dan zou je er 2 nodig hebben. Ik zou maar eens proberen, misschien is dit nog wel de goedkoopste oplossing. Best wel de dag voordien de taxi's reserveren. Groetjes
Lies,nog even vergeten te zeggen : 750 € is inderdaad schandelijk veel, als je weet dat je hiervoor een bus voor 50 pers. kan huren voor een H & T reis (H/T afstand ong. 40 km) en daar zit dan nachttarief in !Groetjes
HoíJe kan een oproep plaatsen bij oldtimerclubs, bv. van een VW kever-club.Wij zijn zo spotgoedkoop aan een witte cabriolet oldtimerkever geraakt (150 euro voor een hele dag!). Zo kan je bv. ook nog 2 sambabusjes bijhuren.xxx