Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

oldtimer of leuke wagen/ bus gezocht

4-10-2009 11:04:52
Hoi!

Wij trouwen volgend jaar op 13/08 en we zijn nog steeds op zoek naar betaalbaar vervoer. Wij zouden graag een leuke oldtimer of bus huren, maar de prijzen lijken voor ons toch iets te duur... We wonen in Torhout, dus we zouden toch graag iemand vinden van de regio West-Vlaanderen. Kan iemand ons helpen?

Alvast bedankt!!

Lieselotte
lieselottebataillie@hotmail.com

Lies
13-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1082

Milena
4-9-2010
 Meld misbruik4-10-2009 11:40:10

Hello,

Wat is voor jullie betaalbaar vervoer? :)

Wij huren een bus via Vancat in Roeselare.
Heel vriendelijke mens!

Groetjes,

Milena

tami
26-6-2010
 Meld misbruik4-10-2009 11:51:38

Hallo Lies,

hoeveel personen zou die bus moeten vervoeren ? En is het transport bedoeld om alleen naar stadhuis/kerk/feestzaal mee te rijden of bv. ook om mensen 's morgens vroeg (na het feest) terug mee naar huis te voeren...?

Groetjes

Lies
13-8-2010
 Meld misbruik4-10-2009 12:27:22

De bus zou 16 personen moeten kunnen vervoeren... Dus eigenlijk moet het geen hele grote bus zijn, maar bv. een VW busje is dan ook weer te klein...

Wat betreft ons budget... Ik heb al bedragen gehoord voor het huren van bv. een busje voor 750 euro. Dat vind ik persoonlijk de moeite niet waard om dan uiteindelijk misschien 1 uur in totaal in die bus te zitten...

Het is de bedoeling dat de bus ons vervoert van ons thuis naar het stadhuis, de kerk en dan de feestzaal.

Groetjes

Lieselote

tami
26-6-2010
 Meld misbruik4-10-2009 12:57:47

Beste Lies,
al eens overwogen om een taxibedrijf aan te spreken die bv. Mercedes minibusjes heeft ? Daar kunnen 8 pers. in. Dan zou je er 2 nodig hebben. Ik zou maar eens proberen, misschien is dit nog wel de goedkoopste oplossing.
Best wel de dag voordien de taxi's reserveren.

Groetjes

tami
26-6-2010
 Meld misbruik4-10-2009 13:01:24

Lies,
nog even vergeten te zeggen : 750 € is inderdaad schandelijk veel, als je weet dat je hiervoor een bus voor 50 pers. kan huren voor een H & T reis (H/T afstand ong. 40 km) en daar zit dan nachttarief in !

Groetjes

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik4-10-2009 15:04:44

Hoí
Je kan een oproep plaatsen bij oldtimerclubs, bv. van een VW kever-club.
Wij zijn zo spotgoedkoop aan een witte cabriolet oldtimerkever geraakt (150 euro voor een hele dag!). Zo kan je bv. ook nog 2 sambabusjes bijhuren.
xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...