Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

betaalbare fotograaf (bijberoep) regio Torhout

4-10-2009 11:07:57
Hallo!

Wij trouwen op 13/08/2010 en zijn nog steeds op zoek naar een betaalbare fotograaf om deze onvergetelijke dag op foto vast te leggen. Wij hebben al hier en daar geïnformeerd en we merkten al vlug dat veel prijzen toch iets boven ons budget liggen. Daarom zoeken we een fotograaf (regio Torhout / West-Vlaanderen!!) die eventueel in bijberoep huwelijksreportages maakt aan een scherpe prijs.

Kennen jullie goede adressen? Mail me op lieselottebataillie@hotmail.com!

Alvast bedankt!

Lieselotte

Lies
13-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1543

Tine
13-2-2010
 Meld misbruik4-10-2009 17:48:46

Beste Lies,

wij hebben fotograaf Kurt (Vanhollebeke).

Grtz en succes

Erna
19-2-2010
 Meld misbruik4-10-2009 18:53:06

Wij hebben gekozen voor Filip Mestdagh van Tielt. 275 euro voor 4 uren, inclusief vervoerskosten en alle foto's in hoge resolutie op DVD. De uitnodigingen en bedankkaartjes met foto laten we ook maken door hem. Vanaf 1 euro per stuk.

Erna
19-02-2010

christ

Meld misbruik4-10-2009 19:02:32

2 ervaren (in 2009 meer dan 40 huwelijken!) fotografen komen van kapster tot einde receptie (max tot 21 uur) voor 700 euro incl BTW

Wij werken discreet en volgens uw wensen!

U krijgt voor die 700 euro:

- 2 gemotiveerde fotografen Christ Vilez en Lieven Vandergheynst
- DVD pakket bestaande uit persoonlijke hoes in fotokwaliteit, DVD met slideshow, DVD met foto's in hoge resolutie (soms 2 DVD's met foto's - meer dan 1000 foto's)
- 50 km vervoersonkosten inbegrepen, de rest aan 25 cent per km

allerlei opties zoals: langer blijven na 21 u, bedankingskaartjes dag zelf of achteraf, fotoshoot vooraf of achteraf, betaalbare fotoshoot op buitenlandse locatie, digitaal geprint album,...

Meer info ook op www.huwelijksfotografie.info

Mail: huwelijksfotografie@telenet.be

Greetz,
Christ Vilez

Astrid
20-8-2010
 Meld misbruik12-10-2009 21:00:42

Hey,

wij trouwen exact een weekje later op 20/08/2010 en zijn ook nog steeds op zoek naar een betaalbare fotograaf. Als je bruikbare tips hebt doorgekregen of reeds een fotograaf hebt gevonden zou je mij een mailtje kunnen sturen op astridtraen@hotmail.com Wij trouwen in Rumbeke en het feest is in Kuurne in Maelstede. Is best wel moeilijk om een betaalbare fotograaf te vinden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...