Nu Online
Momenteel zijn er 461 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester regio Aarschot

4-10-2009 11:34:43
Kan er ons iemand een goede ceremoniemeester aanraden uit de grote regio rond Aarschot? We hebben zelf al ons vervoer via via kunnen regelen dus wagens hebben we niet meer nodig, maar we zouden toch graag iemand hebben die alles een beetje in goede banen leidt de dag zelf. Ik ben zelf een perfectioniste en stress-kip en wil dat die dag graag effe van mij kunnen afchuiven :-)

Ibe
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1040

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik4-10-2009 11:46:38

Hey Ibe!

Ja wij hebben Erwin van Tielt Winge , je zal hem we gezien hebben op de beurs in Diest he?
Maar ik denk dat hij ook wel zonder wagens beschikbaar is.
Ik vind hem persoonlijk een héél proffesioneel man , die weet echt waar hij mee bezig is!

Groetjes Dorien
09.07.10

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik4-10-2009 11:52:26

Hey Dorien, ik heb hem inderdaad gezien op de beurs in Diest en heb hem ook al aan het werk gezien bij het huwelijk van een vriendin. Heb hem net een mailtje gestuurd want ben de zondag vergeten te vragen of hij ook zonder wagens beschikbaar is...we hebben nl ons vervoer al!

We dachten er eerst ook geen te nemen en dit te vragen aan enkele vriendinnen die nogal goed zijn in het plannen en organiseren maar uiteindelijk heb ik liever dat iedereen van deze dag kan genieten.

Chris

Meld misbruik6-10-2009 23:02:54

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik6-10-2009 23:08:18

Ik ken nochtans een aantal mensen die hem als ceremoniemeester hadden en die waren zeer tevreden over hem; ik heb hem dan ook een paar keer aan het werk gezien.

Nu is het wel zo dat hij nogal duur is aangezien we al vervoer hebben. Nuja, ze zijn blijkbaar geen van allen goedkoop als je geen vervoer via hen neemt maar hij sprong er toch wel uit, dus op zoek naar een alternatief.

Sanne
28-8-2010
 Meld misbruik17-12-2009 18:16:30

Hoi Ibe,

Wijzelf zijn van Laakdal en wij hebben Karel 's Jegers uit Herselt genomen als ceremoniemeester voor ons huwelijk op 28/08/2010. Hij heeft ons heel veel informatie gegeven en wij voelden ons meteen op ons gemak bij hem. Hij heeft toen ook veel voorbeelden van misboekjes meegegeven zodat we deze even rustig thuis konden bekijken. Dus voorlopig hebben wij nog geen spijt van onze keuze. Het is altijd wel moeilijk om te weten wie nu juist 'goed' of 'slecht' is in zijn vak...

Sanne

Ine
16-7-2011
 Meld misbruik31-8-2010 0:04:24

Dag Sanne,

Wij trouwen volgende zomer en zijn op zoek naar een goede en betaalbare ceremoniemeester.
Omdat we in Herselt wonen vroeg ik me af wat jullie ervaringen zijn met Karel 's Jegers.
Kan je ook ongeveer de prijs meedelen?

Groetjes, Ine en Jan

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...