Terug naar overzicht
Hey Ibe!Ja wij hebben Erwin van Tielt Winge , je zal hem we gezien hebben op de beurs in Diest he?Maar ik denk dat hij ook wel zonder wagens beschikbaar is. Ik vind hem persoonlijk een héél proffesioneel man , die weet echt waar hij mee bezig is!Groetjes Dorien 09.07.10
Hey Dorien, ik heb hem inderdaad gezien op de beurs in Diest en heb hem ook al aan het werk gezien bij het huwelijk van een vriendin. Heb hem net een mailtje gestuurd want ben de zondag vergeten te vragen of hij ook zonder wagens beschikbaar is...we hebben nl ons vervoer al! We dachten er eerst ook geen te nemen en dit te vragen aan enkele vriendinnen die nogal goed zijn in het plannen en organiseren maar uiteindelijk heb ik liever dat iedereen van deze dag kan genieten.
Ik ken nochtans een aantal mensen die hem als ceremoniemeester hadden en die waren zeer tevreden over hem; ik heb hem dan ook een paar keer aan het werk gezien.Nu is het wel zo dat hij nogal duur is aangezien we al vervoer hebben. Nuja, ze zijn blijkbaar geen van allen goedkoop als je geen vervoer via hen neemt maar hij sprong er toch wel uit, dus op zoek naar een alternatief.
Hoi Ibe,Wijzelf zijn van Laakdal en wij hebben Karel 's Jegers uit Herselt genomen als ceremoniemeester voor ons huwelijk op 28/08/2010. Hij heeft ons heel veel informatie gegeven en wij voelden ons meteen op ons gemak bij hem. Hij heeft toen ook veel voorbeelden van misboekjes meegegeven zodat we deze even rustig thuis konden bekijken. Dus voorlopig hebben wij nog geen spijt van onze keuze. Het is altijd wel moeilijk om te weten wie nu juist 'goed' of 'slecht' is in zijn vak...Sanne
Dag Sanne, Wij trouwen volgende zomer en zijn op zoek naar een goede en betaalbare ceremoniemeester.Omdat we in Herselt wonen vroeg ik me af wat jullie ervaringen zijn met Karel 's Jegers. Kan je ook ongeveer de prijs meedelen? Groetjes, Ine en Jan