Terug naar overzicht
Hi Tina,jouw planning ziet er mij best oké uit ! En je hebt groot gelijk dat je even wat tijd voor jezelf inlast. 9/10 zullen er toch laatkomers zijn voor de ene en vroegkomers voor de volgende receptie, dus altijd goed om wat armslag te hebben tussenin.Ik zou er niks aan veranderen :)Groetjes
hallokesZiet er goed uit zunne. Maar misschien eens navragen of je op het stadhuis geen glaasje aangeboden krijgt. Wij hadden onze wet ook om 14u30 gepland en dan de kerk om 15.OO maar onze ceremoniemeester zei dat ze nog een glaasje tussendoor voorzien, dus moesten we nog een 15tal minuten bijrekenen. Dan hebben we onze wet maar genomen om 14.15 en dan de kerk.Dus misschien best nog eens navragen in het stadhuis. Niet iedere gemeente doet dit maar je weet toch maar nooit .GroetjesPetroeska16/04/2010
Hallo Tina,Wij beginnen onze dag alvast met eenzelfde tijdsschema :-).10u30 Gemeentehuis(15min + foto's wegens prachtige trouwzaal en traphal + 10 min reserve)11u15 KerkDaarna naar feestzaal voor broodjes voor suite en wij vertrekken gaan dan op fotoshoot (ofwel eten we snel even mee, ofwel nemen we broodjes mee en pick-nicken we tijdens de fotoshoot).16u fotoshoot met familie in tuin feestzaal16u30 - 18u (met half uurtje uitloop) Receptie19u (dus half uurtje voor op te frissen en eventjes alleen met ouders, broers, ...) start avondfeest met receptieWij hebben geen uren waaraan we ons daarna moeten houden, dus het mocht een beetje meer uitgerokken zijn.Hou er gewoon rekening mee hoeveel mensen er op die eerste receptie komen, want je moet toch tegen iedereen een beetje kunnen babbelen...Groetjes en succes,Brenda.22 mei 2010
Ik zou dit ook eens voorleggen in je feestzaal. Zij weten wel hoeveel tijd ze nodig hebben voor alles.Groetjes,Véro