TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vanessa
5-9-2009
|
4-10-2009 14:57:48
Ik ben nu reeds 29 dagen getrouwd. Maar ik had ook dit gevoel achteraf als ik mijn kleedje had gekozen. Maar dit is normaal hoor dat je wat twijfelt. Maar op het moment dat je uw kleedje gekozen hebt zul je wel een wow-moment gehad hebben en heb je daarom dat kleedje gekozen. En als je het de volgende keer nog eens zult aandoen zul je terug dat wow-moment hebben. Niet twijfelen, je zal wel de juiste keuze gemaakt hebben. En je zal stralen op je huwelijksdag!
grtjes
|
|
Karmen
29-5-2010
|
4-10-2009 16:18:15
Ocharme toch! & gisteren was je zo enthousiast! Ik moet zeggen dat ik dit niet heb meegemaakt, ik sta nog altijd als een blokachter mijn keuze & hopelijk blijft dat ook zo! Maar als het je gisteren prachtig stond, zal dat toch vandaag & op je grote dag ook zo zijn?
|
|
Claudia
18-9-2010
|
4-10-2009 17:03:30
Bel maandag terug naar de winkel en leg uit dat je twijfels hebt. Vraag of je nog eens kan teruggaan in de week om het nog eens te passen. Dan ga je je al een pak beter voelen. Als het wow-effect er dan niet meer is, kan je nog altijd iets anders kiezen!
|
|
Sara
14-5-2010
|
4-10-2009 17:03:47
Dag Chantal,
Ik heb net hetzelfde gevoel gehad, en nu nog steeds als ik op internet de foto van m'n kleed bekijk. Maar op voorhand hadden vele vrienden die al getrouwd zijn, me hiervoor gewaarschuwd. Ik probeer nu altijd te denken aan hoe geweldig ik me in dat kleedje voelde toen ik het paste en probeer het voor de rest uit m'n hoofd te zetten. Vertrouw er maar op dat je de juiste keuze hebt gemaakt!
Groetjes,
Sara
|
|
Sara
14-5-2010
|
4-10-2009 17:06:20
en ik heb je kleedje net bekeken op internet : het is PRACHTIG! Niet twijfelen, je gaat er fantastisch uitzien!
|
|
Gwen
14-5-2010
|
4-10-2009 17:41:40
Hallo,
Ik ken dat gevoel heb er ook last van gehad. Ik raad je aan om maandag naar de winkel te bellen om te vragen of je het kleedje nog eens mag passen en dan zal het wow-effect er snel terug zijn.
Gwen 14/05/2010
|
|
Chantal
17-7-2010
|
4-10-2009 19:09:48
@Vanessa: Verschrikkelijk é zo'n gevoel :-( ik loop er al een hele dag van te piekeren! Kvind het echt erg...ik had liever foto's genomen toen ik het paste want ik kan het me al niemeer zo super herinneren ook... Bij me thuis zeggen ze het ook dat ik echt niet mag twijfelen & dat m'n keuze echt de goeie keuze was. Ik denk toch morgen nog eens naar de bruidswinkel te bellen. Bedankt voor de lieve woordjes meid!
x
|
|
Chantal
17-7-2010
|
4-10-2009 19:11:19
@Karmen: Ja gisteren was ik echt super blij en vandaag ineens zo'n klopke. Ik ben een verschrikkelijke twijfelaar :-(...ik voelde het al aankomen maar dacht van nee het zal nix zijn...pfff dat was het dus niet!
x
|
|
Chantal
17-7-2010
|
4-10-2009 19:13:40
@Claudia: M'n zus & moeder zeiden ook dit te doen. Ze zeiden ook dat ik me nadien veel beter ging voelen als ik nog is ging passen...En dat ik direct zou zien of het "Het Kleedje" was... Verschrikkelijk zo'n gevoel...pffff...
x
|
|
Chantal
17-7-2010
|
4-10-2009 19:16:06
@Sara: Ja idd...toen ik dan een foto op internet zag had ik zoix van wat heb ik nu gedaan??? Zo ziet m'n kleed er toch totaal niet uit?! :-s Pffff echt erg zo'n twijfels! Hoe heb je m'n kleedje gezien meid? Ik heb het hier nog niet vermeld op het forum omdat er sommige mensen die ik ken meelezen...:-)
x
|
|
Chantal
17-7-2010
|
4-10-2009 19:17:57
@Gwen: Ja dit is het eerste wat ik morgen ga doen & hopelijk kan ik morgen nog ook is terug gaan. Hoe vlugger hoe beter wat voel me zo slecht...snap er nix van! Tis pres of ik m'n kleedje zelf niemeer herinner...hoe ik er mee stond gisteren! Alhoewel dat m'n zus & moeder zeggen dat het werkelijk prachtig was...echt rot als je zo begint te twijfelen!
x
|
|
Sara
14-5-2010
|
4-10-2009 19:26:40
Oh, ik heb me vergist! Dacht dat jij gezegd had dat je voor het kleedje Mokalita gekozen had, maar het was iemand die reageerde op je vorige bericht, sorry. In ieder geval : de raad die je hier gekregen hebt, lijkt me heel goed. Nog een laatste keertje je kleedje gaan aandoen, en je zult helemaal gerustgesteld zijn. Veel succes!
|
|
Chantal
17-7-2010
|
4-10-2009 19:32:54
@Sara: Hihi niet erg hoor! Ja Mokalita vind ik ook een heel mooie jurk! Het kleedje dat ik gekozen heb is ook een Ian Stuart maar een ander... Ja het is het eerste wat ik doe morgen "bellen" en hopen dat ik morgen ook nog kan langsgaan...want zou er opdenduur m'n slaap voor laten van het piekeren. Bedankt meisje voor de lieve woordjes!
x
|
|
sophie
15-8-2009
|
4-10-2009 21:47:38
Hallo Chantal,
Ik hab mijn paspop van een tante van mij gekregen. Maar in Lasposa waar ik mijn kleedje gekocht heb zeggen ze dat je dat vaak goedkoop in een kringloopwinkel kunt kopen.
Groetjes Sophie
|
|
Heidi
4-7-2009
|
5-10-2009 11:50:54
Hey Chantal, met een Ian Stuart zul je zeker de juiste keuze gemaakt hebben! Ga naar de winkel met je fototoestel, trek het aan en laat een 10-tal foto's nemen. Heb ik ook gedaan en heb nooit spijt gehad ervan. En je zult telkens je ernaar kijkt verlangen naar je dag. Twijfels zullen wel overgaan, weet ik zeker! Succes! Groetjes.
|
|
Marieke
18-4-2009
|
5-10-2009 12:00:45
100% normaal. Zelf de dag voor onze trouw had ik zo nog iets van aaah!!! is het dat wel? Hing al 3 weken bij mijn meme en ik altijd gaan kijken...
|
|
Chantal
17-7-2010
|
5-10-2009 13:01:45
@Heidi: Ik denk ook dat ik beter foto's had genomen, ik weet totaal niet meer hoe ik ermee stond en dat vind ik zo vervelend! Het werkt echt op me...ben gisteren naar m'n moeder geweest en die zei dat ik echt direct moest bellen en terug gaan, dat ik totaal geen reden had om me zo rot te voelen! Nu binnen een uurtje ga ik bellen en hopelijk vinden ze het niet erg...En mag ik vandaag nog gaan. Maar bedankt voor je lief tekstje meisje! Ik hoop idd ook dat die twijfels wegtrekken...
x
|
|
Chantal
17-7-2010
|
5-10-2009 13:03:46
@Marieke: Pffff echt verschrikkelijk é! Ik heb dan zoix van moet ik dit nog zolang uithouden met al die twijfels????! Ik ga gewoon echt nog even zien...ik maak er me ziek in! Ben blij dat ik niet de eenige ben :-)...
x
|
|
Edel
7-8-2010
|
21-10-2009 16:01:45
Hey, Hoe gaat het ondertussen met je? Al terug kunnen gaan kijken?
Groetjes, Edel 07/08/2010
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|