Nu Online
Momenteel zijn er 288 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt er nog op 3 september 2010

4-10-2009 17:15:31
Hey bruidjes,

Wie zal er op 3 september 3010 nog de mooiste dag van zijn leven beleven ?

Hoever staan jullie al met de voorbereidingen ?

Ik zelf zit eigenlijk al redelijk ver met de voorbereidingen, vandaar dat ik graag ook eens van andere hoor hoever zij al staan.

Bij ons ligt het gemeentehuis, DJ, vervoer,zaal al vast en in november begin ik al eens rond te kijken naar een trouwkleed.
In november bestel ik ook al de uitnodigingen aangezien ik dan 1 week in Belgie ben en er de tijd voor heb, ik zelf woon in het buitenland maar trouwen in ons thuislandje :)
de uitnogigingen versturen we pas in april, maar moet 2 maanden wachten voor ik ze heb, dus slecht worden doet zoiets niet he :)

Ben eens benieuwd of ik de enigste ben die al zover zit om op dezelfde datum te trouwen.

Groetjes,

Jessy
3-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 941

Jessy
3-9-2010
 Meld misbruik4-10-2009 17:24:10

Sorry, zie een klein foutje :)

Moet 2010 zijn, niet 3010 :d:d

Milena
4-9-2010
 Meld misbruik4-10-2009 18:13:10

Hey,

Wij trouwen een dagje later.
Bij ons ligt het volgende al vast : zaal, vervoer, stadhuis en de viering. Dj zijn we nog aan het twijfelen tussen 2, en uitnodigingen zijn we eens voor aan het rondkijken.

Groetjes

Pamela
3-9-2010
 Meld misbruik4-10-2009 21:09:57

Hallo,

Wij trouwen ook op 03/09/2010 en bij ons ligt de feestzaal en de DJ en fotograaf al vast. Morgen naar het gemeentehuis en de pastoor contacteren. Voor uitnodigingen zijn we al eens aan het rondkijken en in november gaan shoppen voor een trouwjurk (kan al niet wachten :-) )

groetjes,

Pamela

katty
8-9-2010
 Meld misbruik5-10-2009 13:15:40

wij trouwen 08-09-10, een woensdag maar we vonden dit een leuke datum, ons feest en onze ceremonie gaan ook die dag door. Onze zaal en rent a priest liggen al vast, dit weekend beginnen we al rond te kijken voor onze kleren, gewoon ter info om te zien wat en waar, beslissen doen we in januari - februari !!

alvast veel plezier met de voorbereidingen

Katty

Danitsia
10-9-2010
 Meld misbruik5-10-2009 13:27:08

Wij trouwen 10/09/10
Dit ligt al vast;gemeentehuis
feestzaal
dj
fotograaf
getuigen

Groetjes

Sarah
4-9-2010
 Meld misbruik5-10-2009 19:42:26

Wij ook dagje later, 04/09/10.
Het meeste ligt al een tijdje vast, feestzaal, kerk, gemeentehuis kan maar 6 maanden op voorhand, fotograaf. Enkel nog vervoer, maar daar zijn we nog niet goed uit. Kleed kijk ik al enorm naar uit om te gaan passen! Binnenkort eens nieuwe collecties gaan bekijken!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...