TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Natascha
8-4-2006
|
17-10-2005 16:26:39
Hey Cindy
Ik ken dat gevoel Bij ons zijn het nog 173 dagen, nog een half jaar dus. Ik kan al bijna niet meer wachten, ik wou dat het al zover was. Geniet gewoon van de voorbereidingen. Anders gaat het veel te rap voorbij denk ik, de dag zelf ook.
Groetjes Tascha 08.04.2006
|
|
Els
1-4-2006
|
17-10-2005 16:30:09
Ik begrijp je gevoel maar al te goed... en voel het al jaren :-( ik heb nog 166 dagen te gaan, maar zelfs die zijn er té veel aan, en langs de andere kant heb ik soms paniekaanvallen dat ik niet alles zou afkrijgen... Wij hebben nu echt per maand opgeschreven tegen wanneer we graag zelf de dingen graag in orde hebben, zo kunnen we elk weekend wel iets aan onze trouw doen... maar inderdaad, geniet maar van je voorbereidingen, want de dag zelf is dan weer veel te snel voorbij!! maar ik word ook soms gek hoor, ik kan het wel van de daken schreeuwen, en ik vind het zelf zo belangrijk, ik zou gewoon mijn hele omgeving wel in het teken van onze trouw willen zetten, maar dat gaat ook niet hé ;-) we moeten volhouden!! succes!
|
|
Joke
17-12-2005
|
17-10-2005 17:04:26
Hoi,
Een tijdje geleden had ik ook dat gevoel, maar nu de teller op 61 dagen staat, en de uitnodigingen net verzonden zijn, begin ik soms te panikeren dat er nog zoveel moet gebeuren. Wees gerust, het zal daar snel genoeg zijn.
Geniet ervan,
Groetjes Joke 17/12/2005
|
|
kathleen
3-12-2005
|
17-10-2005 18:54:48
Hey Cindy,
maanden geleden had ik ook dat gevoel, maar nu met nog 47 dagen op de teller denk ik soms .... laat de tijd maar niet te vlug gaan. Ik wil nog zo genieten van de voorbereidingen want volgens mij gaat die dag voorbij vliegen!
Geniet dus maar volop van elk moment!
groetjes kathleen 03.12.05
|
|
Valerie
3-9-2005
|
17-10-2005 19:01:37
Cindy, Ik had dat ook...en nu is het alweer 44 dagen geleden. Wanneer het nog 100 dagen is, koop dan een lintmeter en knip er elke dag één centimeter van. Dat gaat echt heel vlug. Ik ben nu ongelooflijk ongeduldig omdat we afgesproken hebben om op een bepaalde datum voor een kindje te gaan. Ik heb een tellertje gemaakt in excell en daar zie ik dan hoe lang nog. Ik begrijp je nu nog maar eens al te goed. Met een trouw kun je je nog zoet houden met de voorbereidingen, voor een kindje kun je niet alle dagen oefenen. (grapje hoor)
geniet maar van je voorbereidingen. Dat is even leuk als je dan de dag zelf beseft dat als die er niet waren geweest, dan was je feest niet tot wat het was. xxx valerie
|
|
Debra
11-8-2006
|
17-10-2005 19:49:38
Hey,
Ja amai ni, ik ken da gevoel ook!!!!! Ik kom ook gek van het wachten! Op 4 maart heeft mijn ventje het aanzoek gedaan en dan hebben we onmiddellijk de belangrijkste dingen zoals DJ, feestzaal, fotograaf, ceremoniemeester en ceremoniewagens geregeld! Maar dan lig je even stil en dat was hatelijk. Ben blij dat we eindelijk weer verder kunnen doen met ons voorbereidingen! Dit weekend ga ik voor de allereerste keer een trouwjurk passen! Daar hab ik naar uitgekeken! We hebben vorig weekend ook al eens gekeken voor trouwringen, wat wel wat vroeg is maar ik hield het niet meer:-) En ik heb natuurlijk mijn oog op één laten vallen! Wij hebben nog 298 dagen te gaan en khoop dat ze vlug gaan, kdenk na kerst dat het voorbij zal vliegen! Veel succes met de voorbereidingen en geniet ervan! Dat doe ik ook alvast!!
Grtz Debra (11/08/06)
|
|
gert
12-11-2005
|
18-10-2005 10:28:11
Hey Cindy,
Jaja ik heb dat ook gehad ! Het kon voor mij niet snel genoeg gaan. Maar eens de 100 dagen voorbij, gaat het precies veel te snel : ik heb nu nog maar 25 dagen te gaan en het komt nu echt wel heel snel dichterbij !
Groetjes, Gert
|
|
Sofie
7-7-2007
|
18-10-2005 12:55:42
Hey,
Begrijp het maar al te goed. Bij mij was het nog erger: wij gingen normaal gezien 27/05/2006 trouwen, en was dus al volop aan het aftellen... Maar door omstandigheden is het nu verplaatst naar 7/07/2007, en mensen, dat is ECHT nog lang!
Sofie
|
|
Ann-Sophie
9-9-2006
|
18-10-2005 16:05:32
Hela,
Ik voel met je mee hoor want ik heb net datzelfde gevoel. Bij mij is het nog 325 dagen en dat is zo immens ver af hé nu.... Normaal was het voor juli maar 't is uitgesteld geweest. Ik ben direct beginnen plannen, nl. zaal,DJ,Kerk,bloemist,...maar buiten de fotograaf die we volgende week zien zijn zo de meest dringende zaken geregeld en dan....ik hou niet van stilzitten...ik wou dat het sneller vooruit ging....ik ben dan maar begonnen aan de teksten voor het misboekje en de liedjes enzo...als ik maar met d etrouw bezig ben !
Alé nog veel succes en als je iets kwijt wil mail maar : ann-sophie.de.cuyper@pandora.be
groetjes Ann-Sophie
www.gunther-annsophie.bruiloftsite.nl
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|