Nu Online
Momenteel zijn er 735 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedank-foto

4-10-2009 17:42:37
We willen een foto als bedanking opsturen naar onze gasten. Zijn er nog mensen die dit gedaan hebben? Zelf een foto geplakt op een kaartje van de Ava, of via een internetdienst (bvb. www.fotokaarten.nl )?
Ik lees graag jullie ervaringen en tips!

isabelle
16-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1684

Petra
3-4-2010
 Meld misbruik4-10-2009 19:13:21

Hey,
de zus van mijn toekomstig ventje heeft dit ook gedaan.
Paar foto's wat bewerkt met een foto-bewerkingsprogramma'ke en wat tekst erbij gezet.
Daarna via foto.com besteld en het resultaat is echt prima!

Wij gaan zoiets ook doen.

Groetjes
Petra
03/04/2010

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-10-2009 18:15:13

Wij hebben onze bedankingskaartjes besteld via fotokaarten.nl en wij waren er supertevreden van!!! Zeker over de 'postzegel' en 'poststempel' die je er achteraan op kunt plaatsen.

Groetjes,

Véro

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik5-10-2009 22:14:00

Wij bij kruidvat. Eigenlijk een dubbele uitnodigingskaart.

groetjes, Carolina

Sandra
19-12-2010
 Meld misbruik11-10-2009 14:25:13

Onze fotograaf had het volgende idee .... de fotograaf zal aan de ingang van de feestzaal van ieder genodigd koppel een zeer leuke foto nemen en nadien zal hij deze foto's bedrukken met een bedankt tekstje . iedere genodige zal dus nadien een foto van zichzelf met partner ontvangen met een bedank tekstje erop . Wij vonden dat een zeer leuk idee , de bedankjes kosten ons 190 euro ! De kans is ook groot dat de genodigden het bedankje langer op de kast of weet ik veel waar laten staan :-))))

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...