Nu Online
Momenteel zijn er 706 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf Leuven / Sint-truiden

4-10-2009 18:43:00
Wij trouwen volgende zomer en zijn op zoek naar een fotograaf uit de omgeving Leuven (waar we wonen) - Sint-truiden (waar ons feest is). Jeff Celen & Ronny Wertelaers zijn beiden al bezet op onze datum. Hebben jullie nog andere suggesties? We zijn op zoek naar iemand met een gelijkaardig stijl voor een gelijkaardig budget!
Alvast bedankt!!!

Inneke

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1139

christ

Meld misbruik4-10-2009 18:49:10

over gans Vlaanderen: www.huwelijksfotografie.info

2 fotografen verzorgen jouw reportage van kapster tot einde receptie

Sofie
2-10-2010
 Meld misbruik4-10-2009 21:12:40

Wij hebben voor oktober 2010 Patrick Liebens vastgelegd. Heb hem gecontacteerd via www.liebens.info . Is meer dan 2 uur bij ons thuis geweest voor het tonen van foto's en voorbeelden.

franca
16-8-2009
 Meld misbruik4-10-2009 22:52:37

www.motionpictures.be

jessica
18-9-2010
 Meld misbruik5-10-2009 0:42:58

Hoi Inneke,
Zelf heb ik fotoben (www.fotoben.be )geboekt, Hij heeft huwelijksreportage van mijn broer ook gedaan. Echt super foto's en hij was er van s morgens tot middernacht. Heel spontaan en prijs/kwaliteit is top, zeker een aanrader.

Nog veel succes met je zoektocht.

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik5-10-2009 8:56:42

Geen idee of het dezelfde stijl is maar alleszins wel hetzelfde budget: Dieter Lannau uit opwijk van Neophoto! Dit heb ik op de site gevonden:

Volledige reportage: 450 EUR

Inbegrepen in prijs:

Bij een volledige huwelijksreportage verbind ik mij er toe om jullie van 's morgens (bij de kapper, opmaak, kledij,...) tot na de openingsdans te volgen,
Alle foto's worden digitaal geoptimaliseerd tot ze perfect zijn qua kleur, contrast en licht. Ook conversie naar zwart-wit behoort tot deze procedure.
Slideshow met muziek naar keuze inclusief een gastenboek,
Slideshow op DVD om te kunnen bekijken op TV, computer,...
Fotoboek met een luxe uitstraling in een stevige opbergdoos,
DVD met alle foto's in 3 verschillende formaten,
Verplaatsing

PS: wij hebben trouwens Ronny Wertelaers:-)

Tineke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...