Terug naar overzicht
over gans Vlaanderen: www.huwelijksfotografie.info 2 fotografen verzorgen jouw reportage van kapster tot einde receptie
Wij hebben voor oktober 2010 Patrick Liebens vastgelegd. Heb hem gecontacteerd via www.liebens.info . Is meer dan 2 uur bij ons thuis geweest voor het tonen van foto's en voorbeelden.
www.motionpictures.be
Hoi Inneke,Zelf heb ik fotoben (www.fotoben.be )geboekt, Hij heeft huwelijksreportage van mijn broer ook gedaan. Echt super foto's en hij was er van s morgens tot middernacht. Heel spontaan en prijs/kwaliteit is top, zeker een aanrader.Nog veel succes met je zoektocht.
Geen idee of het dezelfde stijl is maar alleszins wel hetzelfde budget: Dieter Lannau uit opwijk van Neophoto! Dit heb ik op de site gevonden:Volledige reportage: 450 EURInbegrepen in prijs:Bij een volledige huwelijksreportage verbind ik mij er toe om jullie van 's morgens (bij de kapper, opmaak, kledij,...) tot na de openingsdans te volgen, Alle foto's worden digitaal geoptimaliseerd tot ze perfect zijn qua kleur, contrast en licht. Ook conversie naar zwart-wit behoort tot deze procedure. Slideshow met muziek naar keuze inclusief een gastenboek, Slideshow op DVD om te kunnen bekijken op TV, computer,... Fotoboek met een luxe uitstraling in een stevige opbergdoos, DVD met alle foto's in 3 verschillende formaten, VerplaatsingPS: wij hebben trouwens Ronny Wertelaers:-)
http://www.momentintime.be/index.php#/content/start/