TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sofie
24-10-2009
|
4-10-2009 18:52:12
ik heb ook bijna alles zelf gedaan hoor, mijn toekomstige echtgenoot had ook zo iets van, het zal wel goed zijn...
|
|
Karmen
29-5-2010
|
4-10-2009 19:05:38
Bij ons is het al van hetzelfde, hoor! Voorbeeldje: we beginnen nu voor trouwringen te kijken, ik maak dan een voorselectie & stuur hem een aantal websites door. & dan zegt hij wel: dat vind ik niet mooi & dat wel & daarom, maar vraag hem niet om vanaf niks te starten, want dan loppt het fout! Ergens vind ik het ook wel jammer dat het op mijn schouders terecht komt, maar langs de andere kant krijg ik dus wel lekker mijn zin, want niemand spreekt mij tegen! :D
|
|
karen
30-11-2013
|
4-10-2009 19:44:25
hier is het ook zo, hoor:) Hij vindt dat mei 2010 nog mega veraf is:)
|
|
Sophie
22-5-2010
|
4-10-2009 20:06:52
Heeejheeej,
Ik denk dat je als vrouw nog altijd NET ietsje meer bezig bent met het geregel ;-) Mijn vriend is zeer enthousiast in al mn voorstellen, gaat mee naar beurzen, muzikanten beluisteren, nadenken over openingsdans, ... Maar ik ben wel de persoon die hem ertoe aanzet ;-) Anders zou er nog niet zo veel in orde zijn denk ik ;-) Hij is heel relaxed en is ervan overtuigd dat alles perfect zal zijn. Ik maak me geregeld druk, zenuwachtig, beetje stress, ... ;-) Zo houd je elkaar dan weer in evenwicht ;-)
|
|
Ibe
22-5-2010
|
4-10-2009 21:21:26
oeps, ik denk dat de mijne een buitenbeentje is op dat vlak dan. Ik ben er wel meer mee bezig en regel veel maar hij is toch ook wel veel met en over de trouw bezig hoor: muziek en teksten voor de kerk, openingsdans, kostuum, ringen,...hij is daar allemaal ook mee bezig hoor. Dus het kan ook anders maar ik denk dat dat niet in de aard van de meeste mannen ligt.
|
|
Prinses
17-4-2010
|
4-10-2009 22:00:31
Hier gaat het ook zo! Ik maak een selectie van de dingen die ik graag wil en hij kiest daar dan uit. Ik moet hem dan wel 'verplichten' om te luisteren en ik laat hem niet met rust voor ik een antwoord heb :-) Ik ben wel pas 2 weken geleden bevallen dus hij is daar vooral mee bezig geweest. Binnen een dikke maand beginnen we weer volop met de voorbereidingen voor ons huwelijk! Groetjes
|
|
Daisy
|
5-10-2009 8:56:50
Bij ons was dat ook zo, maar nu een goeie maand is hij echt heel geïnteresseerd en in gang geschoten :-) Venten denken gewoon dat ze alle tijd van de wereld hebben.
Wij hebben nu nog maar 12dagen te gaan en ik heb het er met momenten ook lastig met gehad dat ik alles zelf moest doen, maar langs de andere kant, gaf ik het ook niet graag uit handen :-)
|
|
monica
22-5-2010
|
5-10-2009 10:09:04
hier tzelfde hoor, maar ik vind dat eigenlijk net leuk! voor hem is mei 2010 idd ook nog mijlenver..maar wat hij wel uit eigen initiatief deed is een weddingplanner (uit een boekje) bekijken en die naar onze planning zetten (dus van maanden september tot november moeten we dit en dit en dat nog doen...) en die heeft hij opgehangen in toilet. grappig dus voor de rest kom ik met de ideeën van ringen, fotolocaties, bruidswagen,...aandraven en hij helpt mee kiezen.. ik heb het liever zo dan dat hij zich zou moeien en het helemaal mijn ding niet is..
|
|
natacha
11-6-2010
|
5-10-2009 11:25:11
hoi, idd bij mij juist hetzelfde! maar ik denk ook dat het nog niet echt doordringt. wij trouwen op 11 juni 2010 en hebben nu zaterdag enkel de zaal gaan bespreken. dat is al. voor de rest trekt hij er zich ook niet veel van aan. best dat de vrouwen wat hun plan kunnen trekken. gewoon kalm blijven en alles op het gemak bekijken of bespreken. (spreek uit ervaring)
|
|
Eva
10-10-2009
|
5-10-2009 12:31:52
Dag Ellen,
dan zijn wij toch wel een buitenbeentje. Mijn vriend en ik hebben bijna alles samen gedaan. Beslissingen zijn samengenomen, afspraken ook. Dus ik heb geen klagen dat alles alleen op mijn schouders komt.
Enkel het misboekje, daar heb ik teksten gekozen (meerdere voor elk deel) en dan hebben we samen de beste tekst gekozen.
Ik snap wel wel dat het frustrerend moet zijn als je partner geen interesse toont. Ik denk wel dat mannen die hebben hoor, maar dat het inderdaad voor hen nog te lang duurt en ze denken dat alles in twee weken tijd wel geregeld zal geraken.
Alvast nog veel succes met de voorbereidingen.
Groeten, Eva 10/10/'09 (nog 5! dagen)
|
|
katlijn
10-4-2010
|
5-10-2009 12:49:37
Hier ook hetzelfde hoor Ellen
begon er soms ook al moedeloos van te worden, zelfs voor zijn kostuum moest ik hem aanmoedigen om te gaan passen!
Maar sinds hij dat heeft aangehad is hij plots wel veel entousiaster als ik iets toon! Hij heeft misschien ook dat Wow-gevoel ervaren ;) dus er is misschien nog hoop dat jouw partner zich meer gaat interesseren. Het lijkt voor hen gewoon nog zooo veraf natuurlijk...
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
5-10-2009 20:01:15
Vind 't grappig om allemaal te lezen en is zeer herkenbaar! Is wel foute veronderstelling dat zij geen interesse tonen, maar ze uiten dat op 'n hele andere manier, ik denk dat wij -al dan niet bridezilla- als bruidjes soms ook beetje te maniakaal mee bezig zijn, dan is dat tegengewicht van aanstaande bruidegom ook wel goed om even te relativeren, het gewone leven gaat uiteraard ook voort. Bij ons is 't zo dat we fundamentele dingen samen doen en er zal niks besloten worden zonder inzeg van hem of mij, maar kan wel gebeuren dat slechts één iemand de zoektocht doet voor dit of dat. Mijn ventje houdt van auto's, ik vind het dan ook super om dat wel aan hem te laten doen, zelf heeft die minder met misboekjes etc.., ik dan weer wel, dus is dat meer mijn ding. Ik zie 't niet als 'n nadeel maar als samenwerking. Zelfs ook wanneer ik hem beetje moet pushen om te zeggen wat die denkt, wat zijn indrukken waren van bepaalde feestzaal, als hem moet uitvragen over gewoontes in zijn (Nederlandse) familie, etc...
Kortom, don't worry! 't Ligt gewoon aan 'n andere logica/hersenkronkel bij mannen, maar ze hebben ons wel gevraagd, dus geloof wel dat ze met ons willen trouwen en daar heus wel mee begaan zijn, maar anders dan ons. :)
|
|
katty
8-9-2010
|
5-10-2009 20:07:54
Dan mag ik mezelf wel heel gelukkig noemen, wij doen gewoon ALLES samen, mijn ventje is er heel veel mee bezig !! Hij is dan ook een schat uit de duizend !!
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
6-10-2009 23:11:52
@Katty, da's de mijne ook, maar (zoals bij meeste bruidjes hier) ze zijn er ANDERS mee bezig. Daardoor lijkt 't in onze beleving alsof ze er niet echt mee bezig zijn.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|