Terug naar overzicht
Hey,Je kan altijd al een beginnen rondkijken zoals ik doe ik trouw op 3 september 2010 en doe ook verschillende winkels zodat ik dan pas een keuze kan maken waar ik mijn zin heb zien staan.Ikzelf zou toch rond maart een kleed hebben, denk ook wel dat dit de beste tijd zou zijn om er dan al 1 te hebben, je moet tenslotte ook een paar keer gaan om je maat te hebben he.Groetjes
Hey,wij trouwen 10/09/10 en ik ga beginnen kijken vanaf januari.Groetjes Danitsia
Ik trouw in mei en ga begin november voor mn trouwjurk!!!! Joepie, can't wait ;-)
In vele winkels is het zo dat je een wachttijd van 7 maanden voor je kleed hebt, gevolgd door nog eens 4 pasbeurten en dus retouces, vandaar ga ik eind oktober voor een kleedje kijken en wij trouwen op 28/08/2010
Hallo,laat u niks wijsmaken.Bij Linea Rafaelli is de levertermijn 12 weken. (in concept store in brugge).Mijn kleedje besteld november, in maart al gaan afhalen & trouw in april :).Don't worry.Wacht maar op de nieuwe collectie.die komt okt/nov uit.GrtsMarieke
Dat zal dan afhangen waar je juist gaat. Je kan best eens informeren bij de winkel waar je naartoe wil gaan. Een vriendin van mij had bij boetiek maya 7 maanden moeten wachten op haar kleedje (speciaal besteld) en een andere vriendin bij het bruidsparadijs toch ook 6 maanden. Dus informeer best een bij de winkel zelf.