Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beurs antwerpen

  4-10-2009 21:15:06
Hallo
Ik ben naar de beurs in Antwerpen geweest, eigenlijk had ik er een beetje meer van verwacht, ik was er redelijk snel uitgegeken.
Wat wel leuk was: ik was uitgekozen voor een volledige metamorfose: mijn haar werd gedaan (hanenkam :) ), volledig (overdreven)gesminkt en ik kreeg een trouwjurk aan. Superervaring, make-up en haar ging er lekker over,... echt wel leuk.
Ik ga binnenkort ook naar de beurs in Genk, zou dit ongeveer hetzelfde gaan zijn, groter of minder groot? Heeft iemand hier een idee over?

Groetjes
8/5/2010

Annemie
8-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1298


Nathalie
14-5-2011
 Meld misbruik4-10-2009 21:22:57

Hoi,

ook ik ben vandaag geweest en ik vond het een serieuze tegenvaller. Op een dik half uur waren wij buiten. Jammer van het geld en de tijd.



Ellen
26-5-2012
 Meld misbruik4-10-2009 21:27:43

Ik vond het eigenlijk nog wel meevallen. Nu ik moet wel zeggen dat onze trouw nog veraf is, en wel goed om er een idee van te hebben wat er allemaal is.

Ik kan me inbeelden dat dit niet zo nuttig is voor mensen die al veel geregeld hebben.

groetjes



Nele
10-7-2010
 Meld misbruik4-10-2009 22:25:09

Hey,

Wij wilden ook naar de beurs in Genk gaan maar ik ben nu ook serieus aan het twijfelen of we dit wel gaan doen. Ik heb eens op het Internet rond gekeken naar meer informatie en als je naar die site gaat van die beurs en je kijkt bij standhouders dan zie je dat daar precies niet eens zo veel verschillende partijen naartoe komen.
Ik denk dat het interessant is als je nog niets geregeld hebt, maar als je al het één en ander gedaan hebt weet ik het zo niet.
Wij hebben onze zaal, dj en fotograaf al en ik ben volop aan het kijken voor een kleedje dus dat heb ik tegen dan misschien ook. Voor Ringen willen we naar Fede di Oro (ook al is dit ver, wij zijn van Limburg) en ik ben bijna zeker dat we ons drukwerk bij AVA zullen laten doen (omwille van de betere prijs).
Wij nemen geen ceremoniemeester of ceremoniewagens dus wilde ik daar eerst eens kijken voor een visagiste en misschien bloemen. Maar aangezien er amper twee visagistes en één bloemenzaak zal staan vraag ik mij af of ik het nog wel zo nuttig vind.
Persoonlijk denk ik dat als je een actieve bruid bent (en ik denk dat de meeste van dit forum dat wel zijn :) ) je ook heel veel dingen al via dit forum weet (wat is goed, wat is minder goed) en via research op het Internet.
Maar het is mijn mening maar natuurlijk, ik denk dat zo een beurs ook wel heel gezellig kan zijn dus als je niet echt iets te doen hebt is het misschien wel leuk.

Groetjes,

Nele



Lindsay
28-8-2010
 Meld misbruik5-10-2009 9:40:45

Mja ik vind in somige gevallen een beurs wel nuttig eigenlijk. Wij wilden eerst nog even wachten met onze trouwringen, maar Bijorca stond op de beurs met erg mooie ringen en korting van 22 %. Dus we hebben onze trouwringen uitgekozen en hebben slechts 684 Euro voor de twee ringen betaald. Wit goud en die van mij met diamantjes. Erg mooie ringen wel. Voor kortingen enzo vind ik de beurs wel de moeite, voor andere dingen misschien niet zo echt nuttig.



KARIN
22-5-2010
 Meld misbruik5-10-2009 10:59:32

Wij zijn vorig jaar naar de beurs in Genk geweeste en ik vond het best de moeite (hoewel die in hasselt nog groter en beter was) Beurs was bij ons wel echt om van te vretrekken, hadden nog niks geregeld ofzo. Als je al veel in gedachte hebt is het misschien weggooid geld.
Wij hebben er in ieder geval veel aan gehad, vooral de beurs in Hasselt hebben we 2 uur rondgelopen :)
Sorry voor de lange uitleg,
Grtjs



lizi
21-8-2010
 Meld misbruik5-10-2009 14:13:09

wij zijn ook geweest. ik had er ook meer van verwacht. ik heb nog paar dingen gezien dat wel van pas kan komen: ringen van Wim Meeussen, fotograaf Tiffo, al idee van trouwkleed, drukker in Lier. ik heb heel wat folders meegekregen dus wel eens leuk om allemaal uit te pluizen.
gr
Lizi



Bart
19-9-2010
 Meld misbruik5-10-2009 18:16:29

Wij zijn er (we hadden een zeer druk weekend) ook geraakt en we hadden graag meer tijd gehad, toen we 2u binnen waren moesten we echt terug vertrekken! We hebben nog wat ideeën opgedaan & hebben nu zowat een mooi zicht over hoe alles zal verlopen.
Vooral van de show achteraan de zaal heeft mijn toekomstige hard genoten (&ik heb een gedacht van wat voor kostuum ik wil ;) )
Voor iemand die echt nog vanaf 0 moet starten raad ik zeker aan om wat tijd te voorzien, een praatje met een zaak waar je interesse in hebt kan wel lang duren en dat hebben we gisteren spijtig genoeg een paar keer moet overslaan.
Wij hebben er zeker en vast van genoten!



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik5-10-2009 19:54:22

Goh, 10 euro voor twee personen valt wel mee, en hebben er ook wat aan gehad, al was 't maar om dingen die je anders op foto's zag door internetbrochures, in 't echt kon zien. Bvb. Ringen van Fere Di Ore.

Interessantere stands praatje mee gemaakt, meer zicht gekregen op wat voor ceremoniewagens er zijn.

Wel is 't zo dat 't mee speelt hoever je al staat, denk dat 't echt nuttig als je nog niet zoveel gedaan hebt, hooguit zaal vastgelegd ofzo.
Daarnaast telt ook mee hoeveel je al op 't internet hebt gezocht en informatie aangevraagd. Zelf heb ik er al gigantisch veel uren in gestoken, daarom klonken vele namen op de beurs al bekend in de oren, dat maakt zo'n beurs weer iets minder zinvol.



wouter

 Meld misbruik8-11-2009 15:40:50

Dit jaar werd de de beurs voor het eerst door for lovers georganiseerd. Een hele verbetering tov verleden jaren. Meer animatie en een echt groot project, maar met op enkele uitzonderingen na vrij traditionele standhouders. Maar, Wat zou er voor jullie aan kunnen veranderen om de beurs te verbeteren? De organisatie is nu heel vooruitstrevend, en zal zeker oren hebben naar eender welk initiatief en idee om de beurs te beurs te verbetere


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...