TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Shirley
19-6-2010
|
5-10-2009 11:41:53
Hey,
Wij trouwen op 19 juni 2010! Hetgeen wij tot hiertoe al hebben is het volgende: onze zaal is geboekt, wij hebben al eens geïnformeerd bij de kerk of de datum vrij was (indien dit gewenst is natuurlijk), mijn kapster ligt al vast (misschien wat vroeg maar sommige waren reeds bezet), onze fotografe ligt ook al vast, de ringen gaan we in januari doen en begin november ga ik kijken naar de nieuwe collecties van de bruidsjurken. Onze dagplanning kunnen we eigenlijk maar doen vanaf dat we op het gemeentehuis onze datum hebben vastgelegd (best even checken wanneer je dat bij jullie kan doen want dit verschilt van gemeente tot gemeente). De getuigen zijn gevraagd. Mijn getuige haar mama gaat de versiering van de bloemen doen.
Je zal denken dat we met sommige dingen misschien nog al vroeg zijn maar ik begin er liever op tijd mee hihi en voor sommigen dingen was het toch ook al nodig hoor.
Hopelijk ben je al iets geholpen....?
Groetjes Shirley
|
|
Hoi Yee
|
5-10-2009 12:23:50
hey
wij trouwen een dagje na jullie :) volgende hebben we al geregeld: - zaal - gemeentehuis - kerk - fotograaf - dj - vervoer - bruidsjurk
Ik zal ook vroeg genoeg eraan beginnen vermits dat je voor sommige toch geruime tijd op voorhand moet reserveren. Wat gedaan is, is gedaan he :)
ge kunt op verschillende site ook zo'n checklist downloaden ( heel handig )
veel succes!!!
Groetjes
Groetjes
|
|
Wendy
12-6-2010
|
5-10-2009 12:53:22
Hey,
Ik kan me volledig aansluiten bij Hoi Yee, behalve dan de kerk, want wij trouwen enkel voor de gemeente.
Voor de rest zit ik op hetzelfde schema :-)
Wendy
|
|
tami
26-6-2010
|
5-10-2009 13:20:32
Hi, waar het nooit te vroeg voor is, is voor je uitnodigingen. Afhankelijk van wat jullie willen (eigen ontwerp of niet) zal er meer of minder tijd in kruipen. Bovendien zijn er veel mensen die, eens ze een bepaalde uitnodiging gekozen hebben, ook het andere drukwerk in dezelfde stijl willen (misboekjes, menukaarten, naamkaartjes of tafelnamen,...) Als je die zelf zou willen maken, mag je er al aan beginnen.
Voor de tafelversieringen : als je werkt rond een thema of je geeft je tafels namen, kan je ze versieren met iets passends. Vb. : allerlei soorten snoep. Op elke tafel komt dan een schaaltje (bv. suikerschoteltjes, chocotoff, spekjes, melo cakes, enz...). De gasten krijgen bij aankomst een zakje met één snoepje erin en zoeken dan de tafel waarop het schoteltje met datzelfde snoep staat. Je kan op je tafels ook de bedankjes reeds plaatsen. Da's dan een bijkomende versiering.
Groetjes
|
|
lizi
21-8-2010
|
5-10-2009 14:08:06
wij trouwen in augustus 2010. momenteel hebben we al gemeentehuis, kerk, zaal en vervoer geboekt. dj en fotograaf ben ik mee bezig. in oktober heb ik al 2 afspraken voor een trouwkleed. veel plezier met het plannen! Lizi
|
|
tania
|
5-10-2009 15:08:03
hallo proficiat met je verloving. het belangrijkste is dat je het gemeentehuis en de kerk vastlegd. want mijn vriendin had langer gewacht met dat vast te leggen. nu zit ze met een groot probleem. het gemeentehuis kan haar nu enkel op tien uur zetten. nu moet zij haar familie zien bezig te houden want na de kerk haaft ze nog drie uur voordat ze kan eten. dus hou daar rekening mee. wij zeggen ons ja woord op 19 juni 2010 al gedaan: kerk vastgelegd gemeente vastgelegd (12;00 UUR)(week na mn verloving gebeld) zaal vastgelegd traiteur vastgelegd taart bestelt kleed gekozen en besteld(spannend wachten op eerste pasbeurt) dj besteld misboekje al grotendeel gedaan veel succes
|
|
Marc
14-11-2009
|
5-10-2009 16:37:17
Wij trouwen 14 november dit jaar en hebben alles zowat gespreid gedaan.
Oktober vorig jaar zaal vastgelegd. Januari gemeentehuis. April ringen besteld (september gaan halen) Mei trouwjurk gekozen Juni trouwkostuum gekozen Juli uitnodigingen besteld (september gaan halen) Augustus vervoer en fotograaf geregeld September uitnodigingen verstuurd, DJ in orde gebracht en afspraken met zaal geregeld.
Hier en daar ontbreekt er iets maar dat zijn kleine dingen. Moeten nu nog enkel de planning doorgeven voor het vervoer en de zaal en de definitieve gastenlijst aand e zaal bezorgen, dat is alles. Wij wilden ons niet afjagen en hebben alles ook zonder stress kunnen doen en wachten nu gewoon tot het 14 november is. Wij hadden zoiets van hoe vroeger alles klaar is hoe langer het wachten duurt.
Groetjes Sofie
|
|
Charitt
21-5-2010
|
5-10-2009 19:37:41
Hoi! Wij hebben ons ook vorige week verloofd. Ik ben meteen naar de standaard-boekhandel gegaan en heb het boek gekocht: " bruiloft-organizer". Het koste 35 euro en is echt een grote hulp. Er staat alles in met ideetjes en tijdstippen tegen wanneer je voor wat moet zorgen, je kan er ook heel veel in noteren: een aanrader. zo heb je in één boek al je informatie en dergelijke bij
|
|
natacha
11-6-2010
|
5-10-2009 19:45:15
amai als ik dat hier al lees ben ik echt laat met alles. brrr kga er mogen aan door doen zeker. ké nu nog een voordeel: min schoonzus & -broer trouwen nu vrijdag, kga wa kunnen spieken bij hen. ben nu bezig met de openingsdans, amai ook moeilijk. morgen naar de drukker! allemaal bedankt voor de raad!
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
7-10-2009 7:58:10
Beste Natacha, we hebben 'n Excel-sheet gemaakt met 'n overzicht en als je de trouwdatum invult, telt die af. Hij verkleurt wat je gedaan hebt, wat je moet doen in welke tijdspanne, bvb. nu is fase 3 bij ons, dan kleurt die die fase. Als je "achterloopt" met iets, kleurt die dat rood.
Kei-handig! Hebben hem online gegooid zodat je hem kan downloaden:
http://trouwen.annunaki.nl/tools/wat-je-te-doen-staat-d...
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|