Terug naar overzicht
Hey, zelf heb ik ook steeds meer vraagtekens bij kopen, anderzijds ken ik niet zoveel bedrijven die verhuren, ook is 't dan wellicht niet zodanig op je maat zoals 'n gekocht en op jouw maat gemaakt.'t Is dus niet alleen de prijs de meespeelt, maar ook de service en allure, ...
@Kathleen, er is een winkel in Zwijndrecht: Farah Love. een kleed huren zou ongeveer 350 of 400 euro kosten. blijkbaar verkopen zij ook collecties van 2009 voor 600 euro. ben nog niet gaan zien.groetjes,Lizi
Thx voor tip, wou daar sowieso kijken, hebben ook heel interessante totaalpakketten.Succes nog!
ik was ook van plan om te huren maar toen we gingen kijken bleek dat mijn 'droomkleed' me 500euro zou kosten om te huren, terwijl ik het voor 750 euro kon kopen... aangezien ik er dan ook nog een waarborg moest voor geven en ik niet zeker was dat ik die ging terug krijgen op het einde heb ik het dan gekocht, en daar ben ik nog altijd blij om !!! Niet alleen omdat ik het nu nog steeds heb en het af en toe nog eens kan bewonderen, ook omdat er onderaan in de kant een klein scheurtje was (ik had een heeeel lange sleep...) en ik dus mijn waarborg toch kwijt zou geweest zijn... Op die manier is het mij dus goedkoper uitgekomen om te kopen dan om te huren. Maar bekijk alle voor en nadelen en prijzen natuurlijk, en bekijk dan wat voor jou de beste optie is. Bedenk wel als je het idd gaat huren je een ganse dag gaat lopen denken: 'ik moet zien waar ik stap en wat ik doe dat er toch niks aan is..' en de bedoeling is natuurlijk dat je gaat genieten van je dag he !groetjes en nog veel regel-plezier !
Hoi Lizi,Ik ben enkele maanden geleden getrouwd.. En ik weet dat een kleed veel geld kost..Huren is een optie, maar moeilijk om toch een 'eigen goed gevoel' kleed te vinden..TIP Ga in januari langs.. dan zijn er bij sommige winkels solden op de pasmodellen.. OF Indien je maat 38 hebt.. Ik heb hier een mooi gebroken wit kleed (2delig: top + rok, korte sleep) van Linea Rafaelli (kostprijs 1250€) 1x gebruikt op voor mij fantastische dag. We zijn al even aan 't overleggen om te verkopen.500€. Als je interesse hebt geef je dan een seintje tinavds@hotmail.com