TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tania
|
5-10-2009 14:56:31
hallo wij doen ons feest in een parochiezaal voordeel is je doet dan met de decoratie wat je wilt. de prijs bij ons is ongeveer 34 EURO per persoon aperetief,hapjes,warm eten aan tafel(4 gangen) en savonds op het avondfeest dessertbuffet met kaas en vlees met stokbrood erbij en ajuinsoep. de drank zal iets van een 500 EURO zijn (als er goed wordt gedronken zoals bij mn vriendin haar trouwfeest)(de brouwerprijs heb ik genomen vanmn vriendin haar feest. daar was bijna tweehonderd man en goede drinkers he.zijmoest 500 euro betalen. maar het eten staat bij ons al vast qua prijs.dus die is correct. wij zijn ook aant verbouwedn dus de prijs is voor ons heel belangrijk. ps als je zelf rookt of veel vrienden hebt die roken iseen parochiezaal beter in een feestzaal moet je normaal buiten roken en dan heb je meer volk buiten staan dan op je feest zelf.zeker als ze dan buiten een praatje maken. dat was ons tweede reden voor een parochie te neme,n en de derde reden was dat ik me dan kon uitleven in de decoratie. veel succes
|
|
Julie
10-9-2010
|
5-10-2009 15:16:16
Hoi Sofie,
Mijn vriend en ik hebben nooit getwijfeld over onze zaal. Ik zou echt nooit in een parochiezaal willen trouwen omwille van al het extra werk, iets wat je bij een feestzaal niet hebt. Wij vragen dan ook een beperkt aantal mensen en overdrijven niet met ons menu zodat we de kosten wat kunnen drukken. Ik denk dat veel afhangt van hoe stressbestendig je bent en hoeveel tijd je hebt voor de voorbereidingen. Ik ben helemaal niet stressbestendig en vind het dus heel handig dat het zaalpersoneel alles in mijn plaats doet. Zaal huren of feestzaal boeken... het heeft allebei zijn voor -en nadelen. Veel succes in ieder geval!
Julie
|
|
Nathalie
14-5-2011
|
5-10-2009 16:24:56
Hoi,
ook wij doen ons feest in een parochiezaal en tot nu toe hebben wij hier nog geen enkel probleem aan ondervonden. De prijs bij ons is 27 euro per persoon (voorgerecht, warm en koud buffet en nagerecht). De drank zal volgens mij ook heel goed meevallen, deze kunnen we krijgen aan brouwersprijzen. Voor de zaal zelf zijn we 350 euro kwijt. Bij ons zal de traiteur de zaal zelf ook versieren, we hoeven enkel maar door te geven met welke kleuren moeten werken (servetten, tafellakens, bloemstukjes op tafel, ...) Dus zoveel moet je dan zelf ook niet organiseren.
Veel succes met jullie keuze!
|
|
Eva
10-7-2010
|
5-10-2009 16:25:19
75% voorschot lijkt mij enorm veel, meestal word er een voorschot gevraagd van rond de 30%
Wij zelf organiseren onze trouw in een locatie onafhankelijk van een traiteur. Het vraagt wel wat organisatie om alles in orde te krijgen, maar als je op tijd begint brengt dit ook geen stress mee.
Heb je al met de zaal besproken om eventueel het voorschot te verlagen?
veel succes eva
|
|
natasja
6-5-2011
|
6-10-2009 11:04:41
@ tania in welke feestzaal ga jij het dan doen?
|
|
Vera
22-8-2009
|
7-10-2009 17:10:13
Hey Sofie, Ik ben er 100% zeker van dat je goedkoper gaat uitkomen als je alles zelf regelt. Je hebt dan uiteraard wel veel werk, maar met de hulp van familie en vrienden moet dat wel lukken. Wij hebben het ook gedaan en het was echt super! 75% voorschot lijkt me ook ongelooflijk veel!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|