Terug naar overzicht
proficiat!!! wij trouwen binnen 19 dagen, superspannend, maar alles is geregeld dus het zal wel loslopen denk ik , we tellen af hé...sofie en hans 24-10-09
Eerst en vooral : VAN HARTE GEFELICITEERD !Jullie zagen er stralend uit allebei, en zoooo happy :D Het voornaamste is dat jullie een perfecte dag gehad hebben en met een voldaan gevoel konden gaan slapen ! Geniet nog maar fijn van de wittebroodsweken en leef lang en gelukkig ! Van harte.
mooie foto's! ben benieuwd naar nog :-)ben vooral benieuwd naar de foto's in de regen :-) heeft ook zijn charme's. alhoewel we toch nog altijd liever anders hebben natuurlijk. toch hebben jullie ervan genoten en dat telt!bij ons binnen 5 dagen...An
Hey,Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Zoals ik kan lezen was het een perfecte dag, geniet er nog van.Vele groetjes Jessica26/11/2009
Proficiat, mooie foto's!!Ik vind je haar ook erg mooi gedaan, bleef dat bloedstukje in je haren goed zitten en mooi uitzien?GrtjsKarin
Hey!bedankt iedereen!Voor dat bloemstukje, dat is speciaal gemaakt om in het haar te steken,je kan dat aan de bloemist vragen. Het is enorm goed blijven steken en het bloemetje was nog even mooi als toen ik het ben gaan afhalen.Zeker de moeite om te doen!Succes aan iedereen met de komende trouwen!GroetjesKatrienNu 3 dagen getrouwd se
Vanwaar haalde jullie je ford mustang? wij zouden ookgraag een ford mustang huren voor onze trouw :)alvast bedankt!